„Acme grupė“ atnaujino prekės ženklą ir vizualinį identitetą

Per 30 veiklos metų „Acme grupės“ vizualinis identitetas buvo keičiamas atsižvelgiant į veiklos pokyčius, organizacijos kultūrą ir natūralius rinkos lūkesčius, pažymi bendrovė.
„Jau ne vienerius metus „Acme grupė“ yra erdvė globalioms partnerystėms: atstovaujame per 250 pasaulyje gerai žinomų prekinių ženklų, kuriais kasdien naudojasi milijonai vartotojų Baltijos šalyse. Kaip įmonių grupė nuolat augame ir ieškome naujų partnerysčių, tad naujasis vizualinis identitetas dar geriau atspindi puoselėjamą kultūrą, įmonių veiklą ir sustiprina partnerysčių, inovacijų ir tarptautiškumo sąsajas“, – teigia Sergej Artemiuk, „Acme grupės“ vadovas.
Prie prekės ženklo ir vizualinio identiteto atnaujinimo prisidėjo strateginių konsultantų agentūra „Synthesis Consulting Group“.
„Acme grupę“ sudaro 33 bendrovės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, tarp kurių yra „ACC Distribution“, „Avad Baltic“, „Acme Film“, „Acme Solar Group“ ir kt.
VŽ primena, kad 2022-ųjų pabaigoje prekės ženklą atnaujino „ACC Distribution“.