Kelia klausimą dėl „Ryanair“ dviprasmiškos žinutės reklamoje
Vieną tokių dviprasmiškų žinučių reklamoje iškelia Jovita Jarutienė, viešųjų ryšių agentūros „Ryšiai su visuomene“ vadovė ir įkūrėja, pastebėjusi po praūžusio „Black Friday“ nuolaidų maratono pasirodžiusią pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ komunikaciją socialinėje erdvėje, kviečiančią įsigyti pigesnių bilietų, o šios reklamos žinutė skelbia „Broke Friday“.
„Reklamų kūrėjai neriasi iš kailio siekdami sukurti kuo patrauklesnę, kūrybingesnę, išradingesnę, originalesnę ar skandalingesnę reklamą, kuri būtų pastebėta. Juk toks pagrindinis tikslas – sulaukti dėmesio begaliniame reklamų triukšme. Tačiau egzistuoja slidi riba, kad šiuos kriterijus atitinkanti reklama netaptų rizikinga ir nesukeltų dviprasmiškų minčių, nebūtų atmestina“, – kalba J. Jarutienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai