2023-12-10 16:20

Kelia klausimą dėl „Ryanair“ dviprasmiškos žinutės reklamoje

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pliusų vartotojų akyse nusipelno tie prekių ženklai, kurie geba su savo komunikacija reaguoti į aktualijas, tačiau kartais iš pirmo žvilgsnio „nekalti“ išsireiškimai tampa taikiniu socialinėje erdvėje, o verslams tenka atsiprašinėti ir keisti komunikacijos sprendimus.

Vieną tokių dviprasmiškų žinučių reklamoje iškelia Jovita Jarutienė, viešųjų ryšių agentūros „Ryšiai su visuomene“ vadovė ir įkūrėja, pastebėjusi po praūžusio „Black Friday“ nuolaidų maratono pasirodžiusią pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ komunikaciją socialinėje erdvėje, kviečiančią įsigyti pigesnių bilietų, o šios reklamos žinutė skelbia „Broke Friday“. 

„Reklamų kūrėjai neriasi iš kailio siekdami sukurti kuo patrauklesnę, kūrybingesnę, išradingesnę, originalesnę ar skandalingesnę reklamą, kuri būtų pastebėta. Juk toks pagrindinis tikslas – sulaukti dėmesio begaliniame reklamų triukšme. Tačiau egzistuoja slidi riba, kad šiuos kriterijus atitinkanti reklama netaptų rizikinga ir nesukeltų dviprasmiškų minčių, nebūtų atmestina“, – kalba J. Jarutienė.

52795
130817
52791