2023-11-20 21:01

BC „Wolves“ ambicijos: tapti pirmuoju pasirinkimu Vilniuje, tik kitoje auditorijoje

Ovidijus Jurevičius, VšĮ BC „Wolves“ rinkodaros vadovas.Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ovidijus Jurevičius, VšĮ BC „Wolves“ rinkodaros vadovas.Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sostinėje skambia nata ir trimis pergalėmis sezoną Europos taurės turnyre pradėjęs krepšinio klubas BC „Wolves“ viliasi susirinkti sporto ir pramogų sekėjų simpatijas, tačiau į Vilniaus „Ryto“ aistruolius nesitaiko.
  • Krepšinis irgi yra verslas, tad siekia dalintis patirtimi, kaip su nauju produktu ateiti į jau nusistovėjusią rinką.
  • Svarbu pasidaryti gerus namų darbus, išsiskirti aiškias tikslines auditorijas.
  • Išskirtinumu vadina ir faktą, kad klubas atsisakė tradicinių, krepšinio rungtynėse matomų apsinuoginusių šokėjų trupių.
  • Krepšinyje didelę reikšmę turi emocinis žmonių prisirišimas prie savo mėgstamos komandos.
  • „Wolves“ pergalė prieš „Žalgirį“ labai padėjo naujam sostinės klubui rinkodaros prasme.

„Kaip komanda, natūralu, esame naujokai, žaidžiame antrus metus, pirmus – Vilniuje, ir bandome įkasti tiems didiesiems krepšinio grandams, kurie skaičiuoja ilgametę istoriją Lietuvoje, turi stiprias pozicijas, ištikimų fanų bendruomenes. Atėjome į jau daugybę metų nusistovėjusį ir gilias tradicijas turintį segmentą“, – situaciją brėžia Ovidijus Jurevičius, UAB „Avia Solutions Group“ arenos ir VšĮ BC „Wolves“ rinkodaros vadovas.

52795
130817
52791