BC „Wolves“ ambicijos: tapti pirmuoju pasirinkimu Vilniuje, tik kitoje auditorijoje

- Krepšinis irgi yra verslas, tad siekia dalintis patirtimi, kaip su nauju produktu ateiti į jau nusistovėjusią rinką.
- Svarbu pasidaryti gerus namų darbus, išsiskirti aiškias tikslines auditorijas.
- Išskirtinumu vadina ir faktą, kad klubas atsisakė tradicinių, krepšinio rungtynėse matomų apsinuoginusių šokėjų trupių.
- Krepšinyje didelę reikšmę turi emocinis žmonių prisirišimas prie savo mėgstamos komandos.
- „Wolves“ pergalė prieš „Žalgirį“ labai padėjo naujam sostinės klubui rinkodaros prasme.
„Kaip komanda, natūralu, esame naujokai, žaidžiame antrus metus, pirmus – Vilniuje, ir bandome įkasti tiems didiesiems krepšinio grandams, kurie skaičiuoja ilgametę istoriją Lietuvoje, turi stiprias pozicijas, ištikimų fanų bendruomenes. Atėjome į jau daugybę metų nusistovėjusį ir gilias tradicijas turintį segmentą“, – situaciją brėžia Ovidijus Jurevičius, UAB „Avia Solutions Group“ arenos ir VšĮ BC „Wolves“ rinkodaros vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai