2023-10-05 13:14

Optikos gamintoja „Yukon Group“ – su nauju prekės ženklu

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvoje įsikūrusi aukštųjų technologijų įmonių grupė „Yukon Advanced Optics Worldwide“, lyderiaujanti pasaulinėje civilinės paskirties termovizorinės optikos gaminių rinkoje, pristato naują visas 9 įmones jungiantį pozicionavimą, vizualinį identitetą ir internetinį puslapį.

Naujasis „Yukon Group“ korporatyvinis prekės ženklas nuo šiol vienys grupės įmones, gaminančias „Pulsar“ ir „Yukon Advanced Optics“ įrenginius. 

Jis keičiamas siekiant į įmonių grupę pritraukti daugiau tarptautinio lygio specialistų ir tikslingiau atspindėti lyderystę. Iki šiol grupė neturėjo bendro korporatyvinio prekės ženklo, o naudojo vieno iš savo prekės ženklų „Yukon Advanced Optics“ logotipą.

Naujasis prekės ženklas - viršuje.
Naujasis prekės ženklas - viršuje.

„Po trijų dešimtmečių augimo inovacijų ir rinkos dalies prasme „Yukon“ grupė pribrendo vienijančiam identitetui. Tai vienas paskutiniųjų įmonės įkūrėjo Aliaksandro Alsheuskio plėtotų projektų, prie kurio mūsų komanda dirbo porą metų. Naujas korporatyvinis prekės ženklas suteiks daugiau aiškumo mūsų verslo bei socialiniams partneriams ir darbuotojams. Taip pat jis padės kurti vieningą kultūrą skirtingose šalyse veikiančiose grupės įmonėse ir stiprinti pozicijas pasaulinėje rinkoje“, – išplatintame pranešime teigia  Volha Alsheuskaya, grupės generalinė direktorė.

V. Alsheuskaya, viena iš įmonių grupės akcininkių, vadovės pareigas eina nuo šio rugsėjo.

Anot V. Alsheuskayos, nauja tapatybė pabrėžia ilgalaikę įmonių grupės strateginę kryptį – save pozicionuoti kaip Europoje veikiantį gamintoją, kurio visi technologiniai, projektavimo, gamybiniai ir rinkodaros procesai įgyvendinami Europoje veikiančių grupės bendrovių. 

Naujuoju identitetu, sukurtu su dizaino studija „andstudio“, perteikiama „Yukon“ grupės inžinerinė kryptis ir susitelkimas į inovacijas bei jų kūrėjus – grupės darbuotojus.

„Yukon Group“ logotipas – minimalistinio stiliaus. Jame susipina ir kūrybinės krypties idėja, ir technologinis įmonės aspektas – optika ir šviesos efektas. Logotipo simbolis – nuoroda į žvilgsnį pro optinį lęšį. Toks įvaizdis pabrėžia mūsų įmonės viziją ir misiją – kurti technologijas, padedančias žmonėms matyti net sudėtingiausiomis oro sąlygomis“, – priduria Germanas Kavalskis, „Yukon Group“ komunikacijos vadovas.

Įmonių grupė turi padalinius 7 pasaulio valstybėse, daugiau nei 1.000 darbuotojų. Jos produkcija eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių.

52795
130817
52791