„Rimi“ pristato privataus prekės ženklo produktų liniją nauju vardu

Prekybos tinklas skelbia, kad asortimente bus galima rasti apie 150 nauju vardu pažymėtų produktų patraukliomis kainomis, iš kurių apie 40% – vietinių gamintojų, o kai kuriose kategorijose ši dalis bus dar didesnė, pavyzdžiui, 7 iš 9 „Rimi Smart“ pieno produktų pagaminti Lietuvoje.
Naujoji privačios etiketės linija pamažu pakeis „Rimi Basic“ prekės ženklo gaminius.
Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad tokia iniciatyva siekiama pirkėjams siūlyti kuo mažesnes maisto produktų kainas, išlaikant jų kokybę bei atsižvelgiant į tai, kad pirkėjai vertina vietinės produkcijos gaminius.
„Didžioji dalis „Rimi Smart” produktų bus parduodami visose trijose Baltijose šalyse, tai leis pirkėjams pasiūlyti žemą kainą. Su atnaujintu prekės ženklu atkreipiame dėmesį į kokybiškus, tačiau gerokai žemesnės kainos produktus. Produktų su „Rimi Smart” etikete bus galima rasti praktiškai visose maisto produktų ir greito vartojimo prekių kategorijose“, – teigia V. Lukoševičius.
Pasak jo, auganti tendencija, kad pirkėjai aktyviai ieško, kaip sutaupyti ir todėl keičia žinomus prekės ženklus į privačių prekių ženklų produktus, pastebima ne tik Baltijos šalyse, bet ir visoje Europoje.
VŽ rašė, kad šį pavasarį „Maxima“ taip pat ėmėsi pokyčių privačios etiketės segmente: buvo pristatytas naujas prekės ženklą Baltijos šalyse „Well Done“, apimantis apie 700 produktų visose kategorijose bei siūlantis mažesnę kainą.