VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2023-09-22 08:00

Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena?

Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su potencialiu vartotoju. Jis neatsiejamas nuo verslo tapatybės, yra svarbi įvaizdžio dalis. Gerai apgalvotas ir įsimintinas pavadinimas palieka įspūdį vartotojams, sužadina smalsumą, padeda didinti atpažįstamumą ir yra efektyvus įrankis išsiskirti rinkoje. Sėkmingas pavadinimas – tai dalis verslo sėkmės. Todėl geriausia tokį svarbų darbą, kaip prekės ženklo pavadinimo kūrimas, patikėti profesionalams. OWEXX, siūlanti prekės ženklo, įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimo kūrimo paslaugas, straipsnyje atskleidžia, koks sudėtingas procesas yra pavadinimo kūrimas ir kas lemia jo sėkmę.

Aiškus ir įsimenamas pavadinimas – dalis prekės ženklo sėkmės

Įvairios informacijos prieinamumo laikais gero produkto ar paslaugos gali nepakakti sėkmingo verslo vystymui. Kad įsigytų siūlomą prekę, vartotojams svarbu pasitikėjimas prekės ženklu, visavertiškai išpildytas ir skaidrus įvaizdis. O įvaizdžio kūrimas susideda iš daugybės elementų, kurių vienas – pavadinimo kūrimas. Dažnai tai būna vienas pirmųjų žingsnių, kuriant prekės ženklą, nes pavadinimas padiktuoja toną logotipui, firminiam stiliui ir t. t., o kita vertus, pavadinimas turi atspindėti norimą perduoti toną, vertybes, pasaulėžiūrą, strategiją, stilių. Sėkmingas pavadinimas įsimins, sukels teigiamas asociacijas ir taps įrankiu pasitikėjimui stiprinti.

Jei net neįsivaizduojate, koks turėtų būti prekės ženklo pavadinimas, galima pasidairyti po sėkmingiausius pavyzdžius ir prekės ženklus, kuriais vartotojai pasitiki. „Apple“, „Coca-Cola“, „McDonald‘s“, „Google“ – tai tik keli visame pasaulyje žinomų prekių ženklų pavadinimų pavyzdžiai. Gerai apgalvotas pavadinimas gali tapti net bendriniu žodžiu, kuriuo įvardijami tos pačios rūšies produktai ar paslaugos, o ne tik konkretus prekės ženklas. Puikus pavyzdys yra „Pampers“ prekės ženklas – tikrai daugeliu atvejų kūdikių sauskelnes pavadiname „pampersais“, nors nebūtinai kalbame būtent apie šį prekės ženklą. Jau seniai „googliname“, o ne vykdome paiešką naršyklėje, lėles vaikai vadina „barbėmis“, o anglų kalboje vartojamas žodis „zipper“, reiškiantis užtrauktuką, visų pirma atsirado kaip prekės ženklas. Tai, žinoma, lemia ne vien įmonės pavadinimas – kokybiškas produktas ar inovatyvi prekė ar paslauga tampa populiari ne tik dėl vardo, tačiau perspektyvus vardas išlieka žmonių atmintyje, yra lengvas ištarti, skambus. Sudėtingas pavadinimas, net ir esant kitiems faktoriams, netaps bendriniu žodžiu.

Pavadinimo kūrimas: ir mokslas, ir menas

Pavadinimo kūrimas – tai ne tiesiog į galvą atėjusių idėjų generavimas, išsirenkant geriausiai skambantį variantą. Perspektyvaus pavadinimo kūrimas įmonei, produktui ar paslaugai, prekės ženklui yra ilgas, patirties, profesionalumo, kruopštumo ir kūrybiškumo reikalaujantis procesas.

Pagalvokite apie pavadinimus prekių ženklų, kurie Jums patinka ir kuriais pasitikite? Ką prekės ženklo pavadinimas sako? Kokią nuotaiką, toną jis perteikia? Ar jis atspindi verslo vertybes, viziją, teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus? Ar jis dera prie bendro įvaizdžio? Jei prekės ženklu pasitikite ir esate nuolatinis klientas, greičiausiai į visus klausimus atsakymai atėjo greitai ir ilgai negalvojus.

Pasirinktas prekės ženklo pavadinimas turi Jums patikti, tačiau nepamirškite, kad pagrindinė jo funkcija – komunikacija. Tai komunikacija su vartotoju, galimybė išlikti jo atmintyje ir išsiskirti iš konkurentų. Aiškus, lengvas ištarti ir skambus pavadinimas taps neatsiejama sėkmės dalimi. Taigi į ką reikėtų atkreipti dėmesį, norint sukurti tokį pavadinimą?

Prekės ženklo pavadinimas turėtų būti unikalus ir išskiriantis prekės ženklą iš konkurentų. Taip pat jis turėtų turėti semantinę reikšmę, skambesį ar vizualiką, susijusią su vykdoma veikla. Trečia, didelis pliusas yra pavadinimo paprastumas visais atžvilgiais, t. y., jį lengva ištarti, parašyti, jis lengvai bus perskaitomas užsienyje, todėl sudaro perspektyvas taptautinei rinkai. Taip pat reikėtų galvoti ir apie ateitį – itin specifinis pavadinimas gali netikti veiklai plečiantis, kitaip sakant, geriausia, jei pavadinimas nėra „išaugamas“, augant verslui. Kaip jau minėta, taip pat svarbu apgalvoti grafinį pavadinimo vaizdą, kaip jis atrodys parašytas – tai turės didelės įtakos kai bus kuriamas firminis stilius, interneto svetainė ir logotipas. Tai tik keli aspektai, į kuriuos būtina atsižvelgti, kuriant prekės ženklo pavadinimą. Viena neapgalvota detalė gali lemti, kad pavadinimas „neprilips“, o nesėkmingas pavadinimas gali lemti sunkią verslo pradžią.

Turbūt net nereikėtų minėti tokių dalykų kaip gramatinės ar rašybos klaidos pavadinime ar vartotojų klaidinimas, kai pavadinimas visiškai neatspindi produktų ar teikiamų paslaugų. Tačiau ilgametė darbo patirtis rinkoje rodo, kad klaidų gali pasitaikyti. Tai dar viena priežastis, kodėl verta patikėti šį darbą specialistams – nei viena detalė nepraslys pro akis. Negana to, dažnai prekės ženklo pavadinimas yra kuriamas jau galvojant apie logotipą ir atvirkščiai, todėl reikia apsvarstyti ne tik semantinius ar fonetinius, tačiau ir grafinius sprendimus.

„OWEXX“ prekės ženklų pavadinimų kūrimas – ilgametė patirtis ir profesionalumas

Kuriant naują produktą, paslaugą, verslą ar norint atnaujinti ir pakeisti įvaizdį jau esamam, kyla daugybė klausimų ir problemų, kurias reikia išspręsti, kad veiklos pradžia būtų sėkminga ir suteiktų perspektyvą ateičiai. Todėl tokius svarbius sprendimus, kaip pavadinimo kūrimas, verta patikėti profesionalams – taip ne tik taupysite savo brangų laiką, tačiau ir būsite ramūs, kad procesas patikimose ir savo darbą išmanančiose rankose. OWEXX siūlo profesionalią komandą, įsiklausymą į kliento poreikius ir kruopščiai bei kūrybiškai atliktą darbą, kuris tikrai džiugins ir prisidės prie sėkmingos verslo ateities.

Dažnai prekės ženklo pavadinimo kūrimas reikalauja ne tik didelių laiko sąnaudų ir žinių, tačiau ir patirties šioje srityje bei intuicijos. Profesionaliai atliktas darbas – tai investicija į ateitį. OWEXX profesionalai išanalizuos Jūsų verslo idėją, tapatybę, vertybes, atsižvelgs į tikslinę auditoriją ir konkurentus, kartu su Jumis aptars misiją, viziją ir pasistengs, kad visa tai atsispindėtų pavadinime. Proceso metu klientui pateikiami keli pavadinimų variantai, atskleidžiantys verslo viziją, išsiskiriantys, skambūs ir keliantys teigiamas asociacijas – iš jų išsirenkamas tas vienintelis, labiausiai tinkantis ir patinkantis užsakovui.

Profesionalus prekės ženklo pavadinimo kūrimas apima ne tik nuolatinę komunikaciją su klientu, siekiant suprasti jo lūkesčius ir viziją, ne vien kruopščią ir gilią analizę bei idėjų svarstymą, tačiau ir užtikrinimą, kad pavadinimas būtų galimas teisiniu požiūriu. Kitaip sakant, bus apgalvota kiekviena detalė, o Jūsų pageidavimu OWEXX komanda gali sukurti ne tik pavadinimą, tačiau ir logotipą, firminį stilių ir prekės ženklą. Ir, žinoma, logotipą, prekės ženklą registruoti (patentuoti) regiono ar viso pasaulio mastu. Patikėti verslo įvaizdį į profesionalų rankas – puikus sprendimas, užtikrinantis, kad verslo pradžia bus sklandi ir sėkminga.

OWEXX prekės ženklo pavadinimo kūrimas, pavadinimai įmonėms, prekės ir paslaugoms https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/prekes-zenklo-pavadinimo-kurimas

OWEXX logotipų kūrimas https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/logotipu-kurimas

OWEXX pavadinimų kūrimas – kontaktai https://www.owexx.com/dizainas-reklama/kontaktai

Daugiau apie OWEXX marketingo ir reklamos kūrimo paslaugas https://www.owexx.com/dizainas-reklama/

Kitos OWEXX marketingo ir reklamos paslaugos https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos

Logotipų, prekių ženklų registravimas (patentavimas) https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/logotipu-prekes-zenklu-registravimas

Sprendimai verslo pradžiai ir vystymui https://www.owexx.com/dizainas-reklama/paslaugos/sprendimas-verslui 

52795
130817
52791