2023-07-17 17:59

Vadovų asmeniniai prekių ženklai: reikia iškedenti povo plunksnas „LinkedIn“

Dominyka Venciūtė, ISM tyrėja, asmeninio prekių ženklo konsultacijų agentūros „Persona Cognita“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dominyka Venciūtė, ISM tyrėja, asmeninio prekių ženklo konsultacijų agentūros „Persona Cognita“ įkūrėja. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslo lyderių, vadovų asmeniniai prekių ženklai prisideda prie jų atstovaujamų organizacijų didesnio matomumo, padeda kurti ir stiprinti jų įvaizdį. Tokiems verslams lengvesnė tampa ir talentų medžioklė. Visgi lietuviškas kuklumas koją kiša ir čia.
  • Aktyviai savo asmeninius prekių ženklus vystantys vadovai tai daro ne vien dėl rinkodaros tikslų ar talentų medžioklės.
  • Trūksta įrankių, kaip matuoti asmeninio prekių ženklo vystymo vertę.
  • Lietuviškas kuklumas „įsijungia“ ganėtinai dažnai.
  • Jei žmogus žvalgosi naujų galimybių, jis ir pakeis darbą, bet ne todėl, kad bus parašęs penkis įrašus „LinkedIn“.
  • Asmeninį prekių ženklą vadina virtualiu CV.

„Nors asmeninio prekių ženklo kūrimo ir vystymo kriterijai jau ne vienus metus yra ir tyrėjų, ir rinkodaros guru akiratyje, vis dar yra mažai tyrimų, kurie gilintųsi į sąsajas, kurios atskleistų ryšį tarp vadovų ar verslo savininkų asmeninių prekių ženklų ir jų atstovaujamų organizacijų veiklos rezultatų“, – teigia Dominyka Venciūtė, ISM tyrėja, asmeninio prekių ženklo konsultacijų agentūros „Persona Cognita“ įkūrėja.

52795
130817
52791