2023-04-10 10:00

Atsakomybių ribos: tarp gydytojo-influencerio ir medicinos įstaigos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gydytojų-nuomonės formuotojų reklama yra ir teisinis sprendimas, ir rizika, tad jei sveikatos priežiūros įstaiga komandoje turi socialinių tinklų žvaigždžių, reikia ieškoti ir būdų, kaip suvaldyti iš to kylančias rizikas.

VŽ rašė, kad gydytojai-nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje. Užkopę ant populiarumo bangos, influenceriai atidaro klinikas, e. parduotuves, kuria skaitmeninius produktus tokiame, atrodytų, konservatyviame medicinos pasaulyje. 

„Kad gydytojų komunikacija viešojoje erdvėje atitiktų darbdavio interesus, sveikatos priežiūros įstaigoms pravartu apgalvoti, nustatyti ir aprašyti aiškias komunikacijos taisykles ar gaires, kurių laikytis turėtų jų įstaigos vardu komunikuojantys gydytojai“, – pataria  Justina Nikė, advokatų kontoros „AAA Law“ advokatė.

52795
130817
52791