Atsakomybių ribos: tarp gydytojo-influencerio ir medicinos įstaigos

VŽ rašė, kad gydytojai-nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje. Užkopę ant populiarumo bangos, influenceriai atidaro klinikas, e. parduotuves, kuria skaitmeninius produktus tokiame, atrodytų, konservatyviame medicinos pasaulyje.
„Kad gydytojų komunikacija viešojoje erdvėje atitiktų darbdavio interesus, sveikatos priežiūros įstaigoms pravartu apgalvoti, nustatyti ir aprašyti aiškias komunikacijos taisykles ar gaires, kurių laikytis turėtų jų įstaigos vardu komunikuojantys gydytojai“, – pataria Justina Nikė, advokatų kontoros „AAA Law“ advokatė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai