Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau kuris laikas tenka nebe degalams, bet vis besiplečiančioms papildomoms paslaugoms: galimybei išgerti kavos, užkąsti, apsipirkti, patogiai atsiskaityti.
Tyrimų bendrovės Kantar duomenys rodo, kad per 2022 m., palyginti su ankstesniais, degalinių komunikacijos biudžetai sumenko bemaž 18%.
Labiausiai reklamos apimtį pernai mažino (gross biudžetus, be nuolaidų) degalinių tinklas Baltic Petrolium (98%), didmeninės prekybos degalais Apoil (42%), taip pat Orlen Lietuva (40%), Neste (30%), skaičiuoja Giedrė Juronienė, Kantar medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė.
Tačiau gerokai intensyviau komunikavo degalinių tinklas Emsi ir mokėjimo kortelių bei kitų atsiskaitymo būdų sprendimus bei paslaugas Lietuvoje ir užsienio valstybėse siūlanti Fleet Union, atitinkamai net 83 ir 52 kartus.
Komunikacijos atimtį didino ir didieji tinklai: Viada LT (70%) ir Circle K Lietuva (30%), fiksuoja Kantar.
VŽ rašė, kad didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti aktualų, naują asortimentą, nes pagrindinė kova jau ne pirmus metus vyksta dėl fizinių klientų, kurie įsigyja už degalus pelningesnių užkandžių. Mažesnieji, žvalgydamiesi į lyderius, plėtrą planuoja atsargiau, tačiau stengiasi būti modernūs.
Degalinių verslo senbuviai jau senokai eksperimentuoja mažmeninės prekybos maisto produktais srityje, diegia įvairias vartotojams patogesnį apsipirkimą užtikrinančias inovacijas.
Skirmantas Mačiukas, skaičiuoja, kad visame tinkle liko gal tik 10 degalinių, kuriose nėra atnaujinta parduotuvės-kavinės erdvė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti