Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

    Publikuota: 2023-02-05
    Atnaujinta 2023-02-05 17:02
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau kuris laikas tenka nebe degalams, bet vis besiplečiančioms papildomoms paslaugoms: galimybei išgerti kavos, užkąsti, apsipirkti, patogiai atsiskaityti.

    Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad per 2022 m., palyginti su ankstesniais, degalinių komunikacijos biudžetai sumenko bemaž 18%. 

    Labiausiai reklamos apimtį pernai mažino (gross biudžetus, be nuolaidų) degalinių tinklas „Baltic Petrolium“ (–98%), didmeninės prekybos degalais „Apoil“ (–42%), taip pat „Orlen Lietuva“ (–40%), „Neste“ (–30%), skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė.

    Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Tačiau gerokai intensyviau komunikavo degalinių tinklas „Emsi“ ir mokėjimo kortelių bei kitų atsiskaitymo būdų sprendimus bei paslaugas Lietuvoje ir užsienio valstybėse siūlanti „Fleet Union“, atitinkamai net 83 ir 52 kartus.

    Komunikacijos atimtį didino ir didieji tinklai: „Viada LT“ (70%) ir „Circle K Lietuva“ (30%), fiksuoja „Kantar“.

    VŽ rašė, kad didieji degalinių tinklai 2023 m. biudžetuose numato didesnes sumas prekybos erdvėms, stengiasi palaikyti aktualų, naują asortimentą, nes pagrindinė kova jau ne pirmus metus vyksta dėl fizinių klientų, kurie įsigyja už degalus pelningesnių užkandžių. Mažesnieji, žvalgydamiesi į lyderius, plėtrą planuoja atsargiau, tačiau stengiasi būti modernūs.

    Degalinių verslo senbuviai jau senokai eksperimentuoja mažmeninės prekybos maisto produktais srityje, diegia įvairias vartotojams patogesnį apsipirkimą užtikrinančias inovacijas. 

    Skirmantas Mačiukas, skaičiuoja, kad visame tinkle liko gal tik 10 degalinių, kuriose nėra atnaujinta parduotuvės-kavinės erdvė.

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Vadovų apklausa: integruota komunikacija ir toliau bus svariausia

    Didžiausią rinkos potencialą per artimiausius metus komunikacijos agentūrų vadovai mato integruotos...

    Rinkodara
    16:00
    Tvariausių prekės ženklų Lietuvoje TOP 20 2

    Švedijoje įsikūrusios tyrimų bendrovės „SB Insight“ atlikto nepriklausomo tyrimo duomenimis, tvariausiais...

    Rinkodara
    14:18
    „Vision Express“ pasirinko naujus reklamos partnerius

    Optikos prekių ir optometrijos paslaugų tiekėjas „Vision Express“ savo naujaisiais reklamos partneriais...

    Rinkodara
    11:08
    Žiniasklaida: LVMH svarsto savo portfelį papildyti „Cartier“

    Didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „Louis Vuitton Moet Hennessy“ (LVMH) galbūt ieško galimybių...

    Prekyba
    2023.03.25
    Šveicariškas įvaizdis – didesnė produkto kaina Premium

    Neseniai nuskambėjo istorija, kad gerai vartotojams žinomas „Toblerone“ šokoladas, kurį gamina „Mondelez...

    Rinkodara
    2023.03.25
    Pasauliniuose komunikacijos apdovanojimuose – „Fabulos“ ir „Rud Pedersen Group“ pergalės

    Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas...

    Rinkodara
    2023.03.24
    I. Trakimaitė-Šeškuvienė vadovaus „Maxima LT“ komunikacijai 4

    Nuo 2022 m. spalio be nuolatinio Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovo dirbusi...

    Prekyba
    2023.03.24
    Didžiausi atlyginimai žiniasklaidos segmente: TV lyderystė Premium

    Didžiausius atlyginimus iš žiniasklaidos bendrovių moka komercinės televizijos – dosniausiu vidutiniu atlygiu...

    Žiniasklaida
    2023.03.24
    Įtakingiausi verslo lyderiai ir nauji veidai

    Nuomonės lyderių įtakos reitinge šiemet staigmena – šalia garsių ekonomistų Nerijaus Mačiulio, Žygimanto...

    Rinkodara
    2023.03.23
    „Iki“ pristato naujo formato parduotuves: pirmojo etapo investicija – 5 mln. Eur Premium 8

    Vienai stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupių „Rewe“ priklausantis antras pagal dydį...

    Prekyba
    2023.03.23
    Dukart kino teatro atidarymą atidėjęs „Vilnius Outlet“: suderinome sąlygas su „Apollo“ iš naujo Premium 1

    Vilniuje šalia Vakarinio aplinkkelio prieš metus atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius Outlet“...

    Prekyba
    2023.03.23
    „LastMile“ šuolis: neria į tarptautinius vandenis, apyvartą Lietuvoje beveik patrigubino Premium 3

    Technologijų bendrovė „Greituolis“, plėtojanti e. platformą „LastMile“, preliminariais duomenimis, pernai...

    Prekyba
    2023.03.22
    Nuo „Piguoliai“ iki „Genijaus Eugenijaus“: kaip neprašauti pro šalį su kainų komunikacija Premium

    Svyruojant vartotojų nuotaikoms, kai pasaulį tebekrečia rekordinė infliacija, šoktelėjusios palūkanos, netyla...

    Rinkodara
    2023.03.22
    „Password 2023“: pratęsiamas terminas paraiškų pateikimui

    Dvidešimtą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo.

    Rinkodara
    2023.03.21
    „Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

    Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

    Rinkodara
    2023.03.20
    V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

    Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

    Pramonė
    2023.03.20
    „Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

    Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

    Pramonė
    2023.03.20
    Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

    Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

    Rinkodara
    2023.03.19
    Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

    Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

    Rinkodara
    2023.03.18
    „Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

    Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

    Rinkodara
    2023.03.17

    Verslo žinių pasiūlymai