2023-01-12 06:45

Šių metų burtažodžiai: keli scenarijai, nuosaikumas ir efektyvumas

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors bemaž visi TOP 10 didžiausių reklamos užsakovų, tikėdamiesi geresnių pardavimų kalėdiniu periodu, augino komunikacijos apimtį televizijoje, visgi investicijų augimas labiausiai yra nulemtas reklamos kainų infliacijos, o ne komunikacijos kiekio didėjimo.

Sumenko ir bendrai per šį šventinį periodą TV transliuotos reklamos trukmė ir sekundėmis, ir kiekiu, o labiausiai prie to prisidėjo rusiškų kanalų uždraudimas, rodo „Kantar“ analizė.

Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, konstatuoja, kad 2022-ųjų pabaigos šventinio laikotarpio (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.) reklamos transliacijų laikas, kiekis ir turinys televizijoje buvo labai panašus, kaip ir ankstesniais metais.

52795
130817
52791