Šių metų burtažodžiai: keli scenarijai, nuosaikumas ir efektyvumas
Sumenko ir bendrai per šį šventinį periodą TV transliuotos reklamos trukmė ir sekundėmis, ir kiekiu, o labiausiai prie to prisidėjo rusiškų kanalų uždraudimas, rodo „Kantar“ analizė.
Giedrė Juronienė, tyrimų bendrovės „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, konstatuoja, kad 2022-ųjų pabaigos šventinio laikotarpio (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.) reklamos transliacijų laikas, kiekis ir turinys televizijoje buvo labai panašus, kaip ir ankstesniais metais.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai