2025-08-28 05:45

TOP influencerių verslai: aukso gysla yra ir e. parduotuvės, ir reklama

VMI komercinei veiklai internete pastaraisiais metais skiria ypatingą dėmesį

Valstybinė mokesčių inspekcija fiksuoja, kad socialiniuose tinkluose gyventojai, pasirinkę e. prekybos ar reklamos veiklą, 2024 m. iš viso deklaravo daugiau nei 50 mln. Eur apmokestinamųjų pajamų. Abi šios veiklos atsiriekia bemaž identiškas proporcijas.

Didžiausias pajamas, kaip rodo VŽ duomenys, skaičiuoja trys žinomų nuomonės formuotojų įsteigtos įmonės, siūlančios platų prekių asortimentą nuo kosmetikos, kvepalų iki namų priežiūros prekių. Įdomu, kad šis e. parduotuvių trejetukas (simitri.lt, homebynb.lt ir shopbysiegel.com) buvo įsteigtas bemaž tuo pačiu metu prieš kiek daugiau nei 5-erius metus pandemijos pradžioje ir yra ryškiau atsiplėšęs į priekį, palyginti su kitais nuomonės formuotojų verslais.

Ant pirmojo laiptelio, vertinant 2024-ųjų rezultatus, palypėjo Simonos Lipnės kartu su vyru 2020-ųjų pradžioje įkurta MB „Simitri LT“. Ankstesniais metais bendrovė rikiavosi trečioje pozicijoje.

52795
130817
52791