„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą
„Sprendimą atnaujinti prekės ženklą paskatino naujos „Jaunimo linijos“ strateginės kryptys. Siekiame būti jaunimui patrauklia ir prieinama erdve emocinių iššūkių akivaizdoje, tad atnaujindami prekės ženklą galvojome apie savo pagrindinę tikslinę grupę – jaunus žmones. Jauni žmonės linkę keistis, eksperimentuoti, ieškoti savęs. Todėl ir atnaujintas prekės ženklas yra takus, dinamiškas, prisitaikantis prie gyvenimo aplinkos“, – teigia Diana Bukantaitė, „Jaunimo linijos“ vadovė.
Atnaujintas prekė ženklo vizualinis identitetas paremtas idėja, kad gyvenimas nėra tik tiesi linija, atvirkščiai – gyvenimas yra visoks: ir juodas, ir baltas, ir pilkas, kartais žalias, su violetiniais intarpais, gyvenimas keičiasi ir vingiuoja, priklausomai nuo aplinkybių ir pasirinkimų.
„Stabilūs išlieka tik labai nedaug dalykų. Norime, kad tokį stabilumą jauno žmogaus gyvenime simbolizuotų „Jaunimo linija“ – kad ji būtų tas jungiamasis ryšys, kuris, nepaisant nieko, yra šalia ir yra tada, kai reikia“,– išplatintame pranešime pažymi D. Bukantaitė.
Atnaujintos ir prekės ženklo spalvos, nors pagrindinės – žalios – neatsisakoma, bet ji modernesnė – mėtinė, kartu į spalvų paletę įpinta ir naujų, šiuolaikiškų atspalvių.
„Jaunimo linijos“ prekės ženklą atnaujino ir vizualinį identitetą kūrė dizaineris Ignas Kozlovas bei prekės ženklų strategė Justina Muralytė-Kozlovė, įkūrę agentūrą „Swamp“. Prie atnaujintos komunikacijos strategiją prisidėjo ryšių su visuomene agentūra „23:45“.
„Jaunimo linija“ buvo įkurta 1991-aisiais, organizacija teikia emocinę paramą visą parą anonimiškai ir konfidencialiai bei nemokamai.