2022-12-06 06:45

Interneto tiekėjai slaptųjų pirkėjų akimis: kur silpniausia pardavėjų vieta

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ atliktas interneto tiekėjų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo lygis telekomunikacijų sektoriuje yra pakilęs 7 proc. punktais, o ryškiausią šuolį į viršų, lyginant su ankstesniais metais, demonstruoja „Telia“.

Tyrėjai analizavo „Balticum“, „Cgates“, „Init“, „Fastlink“, „Mezon“ ir „Telios“ bendrovių darbuotojų pardavimų ir klientų konsultavimo telefonu įgūdžius. Slaptieji pirkėjai įmonėse telefoninio pokalbio metu teiravosi dėl šviesolaidinio interneto paslaugos. Tyrimą „Shopper Quality Group“ atliko antrus metus iš eilės savo iniciatyva.

Šiemet bendrasis klientų aptarnavimo lygis telekomunikacijų sektoriuje, lyginant su 2021 m., yra pakilęs 7 proc. punktais ir siekia 75%. Tai atitinka vidutinį aptarnavimo kokybės lygį.

52795
130817
52791