Interneto tiekėjai slaptųjų pirkėjų akimis: kur silpniausia pardavėjų vieta
Tyrėjai analizavo „Balticum“, „Cgates“, „Init“, „Fastlink“, „Mezon“ ir „Telios“ bendrovių darbuotojų pardavimų ir klientų konsultavimo telefonu įgūdžius. Slaptieji pirkėjai įmonėse telefoninio pokalbio metu teiravosi dėl šviesolaidinio interneto paslaugos. Tyrimą „Shopper Quality Group“ atliko antrus metus iš eilės savo iniciatyva.
Šiemet bendrasis klientų aptarnavimo lygis telekomunikacijų sektoriuje, lyginant su 2021 m., yra pakilęs 7 proc. punktais ir siekia 75%. Tai atitinka vidutinį aptarnavimo kokybės lygį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai