Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-10-27 13:00
2025-10-26 14:53
2025-10-19 12:00
2025-10-17 16:18
RĖMIMAS
2025-10-16 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Mezon - absoliučiai prasčiausia patirtis dėl visko: chamiško aptarnavimo telefonu, vienališkų sutarčių kaitaliojimo, interneto kokybės. Vos tik bitė juos perėmė, panašu, kad nusprendė juos numarint. Mokėsiu 2x daugiau, bet nuo naujųjų einu pas Telia.
Nuo VILKO ant MEŠKOS :) Sėkmės .
Telia kai jau paleidžia pslaugą tai tada viskas super. Bet iki tol kol paleidžia tai vargo vakarienė.
Meginai kada prisiskambint Jiems bendruoju telefonu ar trumpais ( mokamais ) ? Jei ne pamėgint . Jie tyčia paleidžia "Visi operatoriai šiuo metu užimti " , o vėliau kai neapsikentęs klientas pasirenka kitą tiekėją , nubaudžia dar netesybomis .
Na taip, Telia. Rašiau, skambinau, dejavo dejavo bet interneto įvesti jiems taip ir nepavyko. Nors kitoje laiptinėje yra. Kaina didžiausia iš visų galimų tiekėjų. Neima jie tų pinigų nors tu ką.
įvedimo paslaugos kaina irgi nėra logiška. mokejau 800e atvaziavo per paruoštus vamzdzius prakiso per 15min ir viskas. Sakau o jei nebutu vamzdzio? Jo sako buna kad prasiknisam ir 3 dienas kaina nuo to nepriklauso.
neisivaizduoju, ka tas ivedimo paslauga apeme. Pagal suma atrodo neadekvati kaina, nebent ir kiti tiekejai uz nemaziau siulesi. Antenomis ne paprasciau butu buve? ypac kai 5G jau cia
Stipriausia Telia vieta , tai telefonu prižadėti aukso kalnus ir pakišti pasirašyti kitokią sutartį negu buvo sutarta telefonu .Vėliau neatsakinėt į klientų el.pašto paklausimus , nekomunikuoti visai . Kai klientas neiškentęs nusprendžia pakeisti ryšio tiekėją , dar reikia jį "nuskalpuoti" kažkokiom menamom akcijų nuolaidom už kurias jis neva skolingas tikėjui . Kolkas toks verslo modelis kaip matote klesti .