Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas
Visuomenė turi akivaizdų lūkestį, kad prekės ženklas turi turėti aiškias vertybes, jas atvirai deklaruoti, kartu žmonės ir sau prisiima daugiau atsakomybių, ką ir kaip vartoja, rodo kasmetinis „Baltic Brands“ tyrimas.
„Gyvendami pandemijos, karantinių ir karo laikmetyje išmokome šokinėti per vis aukštesnius barjerus“, – kalba Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“ vadovaujanti partnerė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai