Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Publikuota: 2022-08-10
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį lietuvišką serialą apie Ukrainoje vykstantį karą. Jis taip ir vadinasi – „Savo akimis“.

„Klausiausi įspūdžių iš ukrainiečių, kurie daug laiko praleido slėptuvėse, ir galvojau, kuo galiu jiems padėti. Su į Lietuvą atvykusiu pabėgėliu iš Ukrainos, režisieriumi Dmitry Goldmanu subrandinome idėją sukurti TV dramą apie ukrainiečių patiriamą siaubą. Žaibišku greičiu buvo sukurtas scenarijus ir jau birželį pradėjome filmuoti“, – pasakoja serialo vyriausiasis prodiuseris A. Paulavičius.

Karas Ukrainoje tęsiasi jau pusmetį, dėl to milijonai žmonių ne tik patiria skausmą, bet ir priversti palikti savo namus. Į Lietuvą nuo karo pasitraukė daug ukrainiečių, tarp jų – nemažai kino industrijos atstovų: režisierių, aktorių, scenarijų kūrėjų, grimuotojų. Asmeniškai patyrę agresiją, pasitraukdami į Lietuvą jie prarado ne tik įprastą gyvenimą, bet ir darbą.

Pasak serialo prodiuserio, lygiai pusę kūrybinės grupės sudaro ukrainiečiai, įvairių kino industrijos sričių atstovai. Daug įtampos kėlė mintys, ar pavyks surasti lėšų, ar teisinga kurti serialą, kai karas vis dar vyksta, ar Lietuvos gyventojai pasirengę išvysti tikrų istorijų ekranizaciją apie siaubingą ukrainiečių patirtį.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Idėjos likimas priklausė nuo finansavimo, ieškojome rėmėjų ir džiaugėmės kiekvienos įmonės indėliu. Apranga, kanceliarinės priemonės, patalpų nuoma, atlyginimai aktoriams – viskam reikia pinigų. Nors taupėme kiek galėdami, vis dėlto be papildomų pinigų niekaip negalėjome įgyvendinti idėjos“, – dalinasi A. Paulavičius.

Jo teigimu, keletas įmonių iškart atsiliepė į rėmimo prašymą, padėdamos kuo gali, o pagrindiniu rėmėju tapo „Mano bankas“.

„Karas vyksta ne tik mūšio lauke, bet ir daugelyje kitų sričių: žmonių tarpusavio bendravime, žiniasklaidoje, netgi sporte ir mene. Nuo to, kiek daug žmonių kuo greičiau sužinos, kas iš tiesų vyksta Ukrainoje, priklauso, kada bus laimėtas šis karas“, – sako Vytautas Olšauskas, „Mano banko“ valdybos pirmininkas.

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.

Jis įsitikinęs, kad šiuo metu labai svarbu paskatinti žmones nepamiršti karo Ukrainoje ir autentiškais įspūdžiais pasiekti kuo platesnę auditoriją – ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse, taip pat – visoje Europoje ir pasaulyje.

A. Paulavičius pasakoja, kad pagrindiniais serialo herojais tapo vienos ukrainiečių šeimos nariai, kurie karo pradžioje dėl įvairių priežasčių atsidūrė skirtingose vietose. Visi jie, leisdami valandas slėptuvėse įvairiuose Ukrainos miestuose, stengiasi nuolat bendrauti vienas su kitu, taip pat dažnai mintyse grįžta į taikų, prieškarinį gyvenimą.

Serialas „Savo akimis“ yra prodiusuojamas kompanijos „Protea Solution“, koprodiuseris yra „Ambassador films“. Serialas kuriamas bendradarbiaujant kartu su TV3 žiniasklaidos grupe.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
17:41
Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
Darbuotojų stokojantis verslas: dėmesys žmonių psichologinei sveikatai Premium

Darbuotojų trūkumas augina ir darbdavio komunikacijos temą: publikacijų apie motyvacines priemones šį...

Rinkodara
2022.09.27
„Statista“: tai bus pirmieji metai, kai e. prekybos apyvarta po šuolio smuktelės žemyn Premium

2022 m. pasaulinė elektroninės prekybos apimtis nesieks 2021 m. lygio, kai sudarė 3,84 trln. USD, ir...

Prekyba
2022.09.27
„Koops mažmenos“ vadovas: smarkiai padidėjęs importas mums leidžia palaikyti augimą Premium

Simas Bendorius, „Koops mažmenos“, jungiančios 300 parduotuvių 28-iuose šalies miestuose, direktorius, VŽ...

Prekyba
2022.09.27
D. Godelis. Vartotojus pritraukėte, o ką jiems pasiūlyti toliau?

Verslo ilgaamžiškumui būtinas ne tik nuolatinis naujų klientų pritraukimas, bet ir esamų išlaikymas (angl.

Nuomonės
2022.09.26
Tiekimo grandinės išsitempusios, kai kurių prekių trūksta Premium

Sunkumų, kokių buvo per pandemiją ir pradėjus stipriai brangti jūriniams pervežimams, dabar prekių tiekime...

Prekyba
2022.09.26
J. Gylys: „Armitana“ neinvestavo į e. prekybą, kol jos ant menčių nepaguldė konkurentai iš užsienio (I dalis) Premium

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundzius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.26
„Swedbank“ išlaiko lyderystę, aukso amžius vaistinėms ir siuntų bendrovėms Premium 1

Prekių ženklų tyrimas „Baltic Brands“ rodo, kad mylimiausias prekių ženklas visose Baltijos valstybėse yra...

Rinkodara
2022.09.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku