Rusija atsisveikina su „McDonalds“ – atidaromi restoranai su nauju prekės ženklu

Atnaujinimas prasidės toje pačioje pagrindinėje vietoje Maskvos Puškino aikštėje, kur 1990 m. sausį pirmą kartą Rusijoje buvo atidarytas „McDonald's“ restoranas, skelbia „Reuters“.
Praėjusį mėnesį „McDonald's“ pranešė pasiekusi susitarimą dėl verslo Rusijoje pardavimo šios šalies verslininkui Aleksandrui Govorui – šio tinklo frančizės licencijos turėtojui.
A. Govoras valdo 25 restoranus Sibire, yra vienas iš naftos perdirbimo bendrovės „Neftekhimservice“ įkūrėjų ir kitos įmonės, kuriai priklauso viešbutis „Park Inn“ bei privačios klinikos Sibire, valdybos narys.
Naujasis savininkas sakė, kad planuoja naująjį prekės ženklą, išplėsti iki 1.000 vietų visoje šalyje ir per du mėnesius atidaryti visus tinklo restoranus. Rusijos greito maisto franšizės logotipas sudarytas iš dviejų bulvyčių ir mėsainio paplotėlio žaliame fone.

Planuojama, kad šis logotipas bus atnaujintas visuose restoranuose. Visgi, pranešama, kad „McDonald's“ su savo prekės ženklu Maskvos ir Sankt Peterburgo oro uostuose ir traukinių stotyse dirbs kaip įprasta iki 2023 metų.
Didžiausias pasaulyje mėsainių tinklas „McDonald's“ turėjo beveik 850 restoranų Rusijoje, „Reuters“ teigimu, po pardavimo ji patyrė iki 1,4 mlrd. USD nuostolių.