2022-05-18 08:45

DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau

Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Neringa Sinkevičienė, „DFDS Seaways“ Rinkodaros kampanijų vadovė Baltijos šalims. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų skatinimo „DFDS „Seaways“ kampanija, kuri, nepaisant pandemijos apribojimų gniaužtų ir augančių susirgimų, padėjo pasiekti rekordinius pardavimus, lyginant su ankstesnių metų periodais.
  • Kaip parduoti keliones, kai pandemijos įkarštyje žmonės nenorėjo išeiti niekur net iš namų, jau nekalbant apie tai, kad užsisakytų kelionę į Švediją ar Vokietiją.
  • Buvo viršyti ambicingi planai, pasiektas itin aukštas ROMI rodiklis.
  • Ankstesnėse savo kampanijose dažniau kalbėdavo apie vieną nuolaidą visiems.
  • Jau kuris laikas ieškojo asociacijų, kaip būti labiau siejamiems su atostogomis ir kelionėmis.

podcast::GLxWyHSC

52795
130817
52791