DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau

- Kaip parduoti keliones, kai pandemijos įkarštyje žmonės nenorėjo išeiti niekur net iš namų, jau nekalbant apie tai, kad užsisakytų kelionę į Švediją ar Vokietiją.
- Buvo viršyti ambicingi planai, pasiektas itin aukštas ROMI rodiklis.
- Ankstesnėse savo kampanijose dažniau kalbėdavo apie vieną nuolaidą visiems.
- Jau kuris laikas ieškojo asociacijų, kaip būti labiau siejamiems su atostogomis ir kelionėmis.
podcast::GLxWyHSC
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai