2022-05-09 16:03

T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje

Tomas Ramanauskas, kūrybinės reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, komunikacijos strategas ir lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, kūrybinės reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, komunikacijos strategas ir lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame paieškomis to, kas veikia, o galiausiai bemaž visada grįžtame prie naujumo svarbos.
  • Išskiria naujadarus reklamoje, kurie yra svarbūs šiandieniame laikmetyje.
  • Pirmiausia yra emocijos, o tik paskui racionalizuojame savo sprendimus.
  • Atvirumas, nuoširdumas kelia pasitikėjimą. Geriau pačiam pripažinti karčią tiesą nei tikėtis praslysti.
  • Humoras – turbūt pigiausias ir paprasčiausias greitkelis į širdis.

„Kūrybingumo ir efektyvumo paradoksas – nuolat turime ieškoti naujų dalykų, naujų kelių taikliai komunikuoti. Efektyvumas yra naujumo sinonimas, todėl ir norisi pakalbėti apie „naujakalbę“ rinkodaroje“, – „Verslo žinių“ organizuotoje „Password 2022“ konferencijoje kalbėjo Tomas Ramanauskas, kūrybinės reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas.

52795
130817
52791