T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje

- Išskiria naujadarus reklamoje, kurie yra svarbūs šiandieniame laikmetyje.
- Pirmiausia yra emocijos, o tik paskui racionalizuojame savo sprendimus.
- Atvirumas, nuoširdumas kelia pasitikėjimą. Geriau pačiam pripažinti karčią tiesą nei tikėtis praslysti.
- Humoras – turbūt pigiausias ir paprasčiausias greitkelis į širdis.
„Kūrybingumo ir efektyvumo paradoksas – nuolat turime ieškoti naujų dalykų, naujų kelių taikliai komunikuoti. Efektyvumas yra naujumo sinonimas, todėl ir norisi pakalbėti apie „naujakalbę“ rinkodaroje“, – „Verslo žinių“ organizuotoje „Password 2022“ konferencijoje kalbėjo Tomas Ramanauskas, kūrybinės reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai