2021-06-27 21:15

Melagienos „Facebook“ kiršina grožio industriją

Toby Melville, („Scanpix" / „Reuters“) nuotr.
Toby Melville, („Scanpix" / „Reuters“) nuotr.
Niekas nesiginčys, kad socialinių tinklų klestėjimo eroje visi gyvename socialiniuose burbuluose, kurie veikia ir formuoja mūsų pasaulėžiūrą, nuomones, skatina įsigyti vieną ar kitą produktą ir paslaugą.

Dar viena socialinių tinklų rykštė – melagingos naujienos, kurios neretai taip pat tarpsta socialiniuose burbuluose.

Skaičiuojama, kad vien „Facebook“, turinčiame per 2,7 mlrd. aktyvių vartotojų, iš jų 1,8 mlrd. priklauso įvairioms šio socialinio tinklo grupėms. „Facebook“ vadovybė pripažįsta, kad grupėse plintančios malagienos ar klaidinantys atsiliepimai (angl. fake reviews) – didžiulė problema.

52795
130817
52791