2021-04-19 08:45

„Juodosios“ SEO konkurentų atakos: „Solet Technics“ patirtis

Andrius Karazinas, saulės jėgainių įrengimo UAB „Solet Technics“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Karazinas, saulės jėgainių įrengimo UAB „Solet Technics“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kiekvieno verslo siekiamybė yra atsidurti pirmose „Google“ paieškos pozicijose. Siekdamos susižerti visą lankytojų dėmesį ir pakenkti kitų įmonių pozicionavimui, nesąžiningos įmonės prieš savo konkurentus neretai griebiasi draudžiamų SEO optimizavimo metodų, vadinamųjų „Black-Hat“.
  • Griebiasi draudžiamų SEO optimizavimo metodų, vadinamųjų „Black-Hat“. 
  • Neetiškos „juodosios“ SEO atakos gali būti įvairių formų.
  • Ekspertai vardina veiksmingiausius apsisaugijimo būdus.
  • Svarbu viskas – nuo stipraus slaptažodžio iki antivirusinės programos, apsaugančios nuo kenkėjiškų atakų. 
  • Deja, bet teisinės priemonės kovoti su tuo nėra itin efektyvios.

Su tokia žalinga konkurentų ataka susidūrė ir saulės elektrinių įmonė „Solet Technics“.

52795
130817
52791