2021-04-14 08:45

Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%, iki 105 mln. Eur. Tačiau krizę atlaikėme geriausiai, lyginant su kitomis Baltijos valstybėmis: Latvijoje reklamos rinka susitraukė 16,4%, Estijoje – beveik 20%, rodo „Kantar“ metinė apžvalga.
  •  Latvijoje reklamos rinka susitraukė 16,4%, Estijoje – beveik 20%, Lietuva atsilaikė geriausiai.
  •  Metinį nuosmukį Lietuvoje vertina kaip optimistinį rodiklį. 
  •  Teigiamą impulsą turėtų vėl suteikti aštresnė prekybininkų kova, didieji pasauliniai sporto renginiai.
  •  Kiek daugiau optimizmo vertinant reklamos rinką įneša didžiausių reklamdavių elgsena.

Pasak Giedrės Juronienės, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovės, prisimenant, kaip drastiškai krito reklamos kiekiai paskelbus pirmąjį karantiną, kai didžiausią svorį tarp tradicinių medijų turinčios televizijos apimtys susitraukė vidutiniškai 25%, radijuje – 37%, metinį nuosmukį Lietuvoje reikėtų vertinti kaip optimistinį rodiklį.

52795
130817
52791