Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę

- Latvijoje reklamos rinka susitraukė 16,4%, Estijoje – beveik 20%, Lietuva atsilaikė geriausiai.
- Metinį nuosmukį Lietuvoje vertina kaip optimistinį rodiklį.
- Teigiamą impulsą turėtų vėl suteikti aštresnė prekybininkų kova, didieji pasauliniai sporto renginiai.
- Kiek daugiau optimizmo vertinant reklamos rinką įneša didžiausių reklamdavių elgsena.
Pasak Giedrės Juronienės, „Kantar“ reklamos stebėsenos vadovės, prisimenant, kaip drastiškai krito reklamos kiekiai paskelbus pirmąjį karantiną, kai didžiausią svorį tarp tradicinių medijų turinčios televizijos apimtys susitraukė vidutiniškai 25%, radijuje – 37%, metinį nuosmukį Lietuvoje reikėtų vertinti kaip optimistinį rodiklį.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai