Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje

Pirmoje populiariausių lietuviškų kanalų penketuko vietoje, surinkęs 38 mln. peržiūrų, 2020 m. atsidūrė nacionalinio transliuotojo LRT kanalas. Antroje vietoje su 33 mln. peržiūrų yra „Pildyk“.
„Tai įvertinimas visai su „Pildyk“ prekių ženklu dirbančiai komandai. Išradingi sprendimai leidžia mums būti ten, kur yra mūsų klientai ir laiku reaguoti į jų poreikius“, – išplatintame pranešime pažymi Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
2020-ųjų kovą „Pildyk“ pelnė sidabrinį „YouTube“ kūrėjo sertifikatą.
Pasak P. Masiulio, „Pildyk“ kanalas „YouTube“ platformoje ypatingas tuo, kad pasirinko iki tol rinkoje analogų neturintį kelią – pasikvietė kartu dirbti penkis jaunosios kartos pamėgtus vlogerius: Andrių Talžūną, Laurittą (Laurą Judickaitę), „sTimo media“ (brolius Artūrą ir Miroslavą Traškas) bei Vėjavaikį (Gediminą Gabalį).
„Mūsų sėkmę – žiūrimumą ir auditorijos įsitraukimą, lėmė tai, kad savo kanalo žiūrovams nesiūlome tiesioginės reklamos. Tačiau per realų, pačių vlogerių kuriamą turinį perteikiame prekės ženklo vertybes – draugystę, buvimą savimi, bendrystę ir įvairovę. Suteikiame jiems visišką kūrybinę laisvę ir siekiame dalintis naudinga, saugia ir moksleiviams aktualia informacija“, – priduria Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
Dabar „Pildyk“ paskyrą seka daugiau nei 119.000 gerbėjų.
Bendrovės duomenimis, per mėnesį žiūrovai minėtoje prekės ženklo paskyroje praleidžia 12 mln. minučių, kurios sudarytų 23-jus metus. Kiekvienas čia užsukęs vartotojas vienu kartu vidutiniškai peržiūri beveik 10 skirtingų vaizdo įrašų.
Kiekvieną mėnesį kanalas sulaukia maždaug trečdalio milijono unikalių žiūrovų.
[infogram id="e4f25be9-b2d1-4437-8359-55c2f9584042" prefix="AUV" format="interactive" title="youtube_LT"]