SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Publikuota: 2020-09-16 10:55
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus, kurie prisidės prie Lietuvos visuomenės sveikatos raštingumo didinimo bei sveikų įpročių formavimo.

Jų finansavimui numatyta skirti daugiau nei 1,7 mln. Eur, iš kurių 500.000 Eur numatyta koronaviruso tematikai ir viruso suvaldymo priemonių informacijos sklaidai.

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pažymi, kad Fondas remia sveikatos srityje įgyvendinamus mokslinius, prevencinius ir šviečiamuosius projektus, kurie atrenkami konkurso būdu. Jie finansuojami iš lėšų, surenkamų iš akcizo gaunamo už parduotus alkoholinius gėrimus.

Kvietimas teikti 2020-2021 m. finansavimo ciklo paraiškas buvo paskelbtas šių metų vasarį. Ekspertų komisija kol kas įvertino bazinius reikalavimus atitikusias paraiškas visuomenės švietimo kategorijoje, o geriausiai įvertintiems projektams jau paskirtas finansavimas.

„Tuo metu, kai buvo paskelbtas kvietimas teikti šių metų projektų paraiškas, COVID-19 viruso sukeltos krizės masto negalėjome net įsivaizduoti. Tačiau ji visiems priminė, kokia svarbi sveikata, o Fondui iškelta misija tokiame kontekste tapo tik dar aktualesnė. Džiugu, kad kvietimas sulaukė didelio susidomėjimo: iš viso šiemet projektų atrankai buvo pateikta 201 paraiška – apytikriai trečdaliu daugiau nei pernai“, – išplatintame pranešime pažymi Gražina Belian, Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo Tarybos pirmininkė.

Anot jos, dėl gauto didelio paraiškų skaičiaus bei karantino kol kas atrinkti ir įvertinti visuomenės švietimo dalies projektai. Artimiausiu metu taip pat planuojama baigti ir kitų sričių projektų – mokslinių ir prevencinių – vertinimą, jiems finansuoti bus skirta dar beveik 2 mln. Eur.

Prioritetas įgyvendinant šio ciklo projektus bus teikiamas visuomenės psichinės sveikatos stiprinimui.

Atsižvelgiant į pandemijos sukeltus iššūkius, VVSSF šiemet nusprendė skirti papildomą finansavimą visuomenės informavimui apie COVID-19 viruso prevenciją ir pagalbą kovojant su epidemijos pasekmėmis.

Šiam kvietimui buvo pateikta 16 paraiškų, iš kurių finansavimas skirtas dešimčiai projektų – jiems numatyta 0,5 mln. Eur.

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas įsteigtas 2015 m., siekiant kaupti lėšas ir naudoti jas visuomenės sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo veikloms, švietimui sveikatos klausimais. Jį administruoja LR sveikatos apsaugos ministerija.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
08:53
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 21

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilniaus paukštynas“ atnaujino prekės ženklą 1

Lietuviškos vištienos gamintojas „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą.

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė keičia pavadinimą 5

Pieno produktų gamybos įmonių grupė „Vilkyškių pieninė“ pradeda veikti kaip „Vilvi Group“ prekių ženklo...

Rinkodara
2020.09.15
Mažieji prekybos centrai atsigauna greičiau, bet nerimo netrūksta Premium

Nors viešojoje erdvėje netrūksta itin teigiamų žinių apie šalies ūkį – antrąjį ketvirtį Lietuvos BVP kritimas...

Prekyba
2020.09.15
Vyriausybė už 66.000 Eur reklamuoja savo darbus 5

Šiuo metu žiniasklaidoje ir viešajame transporte transliuojama reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus...

Verslo aplinka
2020.09.15
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus