Lauko reklamos agentūroms ranką ištiesė tik uostamiestis

Pasak Artūro Štaudės, agentūros „Clear Channel Lietuva“ generalinio direktoriaus, karantinas drastiškai atsiliepė lauko reklamos įmonėms.
„Yra atšaukta beveik 80% reklamos kampanijų turėjusių vykti kovo antroje pusėje ir balandžio mėn., nes kampanijas masiškai atšaukinėjo dėl karantino neveikiantys verslai. Be to, sumažėjus gatvėse žmonių, krito ir lauko reklamos, kaip kanalo patrauklumas, tad kampanijas nutraukė net ir tie klientai, kurių veikla nėra tiesiogiai paveikta karantino metu galiojančių draudimų“, – pabrėžia A. Štaudė.
Atsiliepė tik Klaipėda
Lauko reklamos agentūros raštus su prašymu laikinai nerinkti rinkliavų savivaldybėms pateikė ir asociacijos vardu, ir atskirai.
„Deja, kol kas sureagavo tik Klaipėdos savivaldybė, sudariusi galimybę nemokėti mokesčių tris mėnesius, kiti miestai – kol kas tyli, tik Vilnius dar šiuo metu dar svarsto, tačiau sprendimo dar nėra“, – apgailestauja A. Štaudė.
Norėtųsi partneriškumo iš savivaldybių, nes kol kas matome tik viešas deklaracijas, tačiau ne realią pagalbą, piktinasi pašnekovas.
„Juk iki šiol tvarkingai mokėjome mokesčius, rinkliavas, tad norisi geranoriško supratimo ir šiuo sunkiu periodu“, – viliasi A. Štaudė.
Jis pabrėžia, kad nors karantinas palengva jau švelninamas, situacija nesikeičia.
„Daugiau reklamos užsakovų nesulaukiame, nes gatvėse žmonių nedaugėja. Ir greičiausiai tokią situaciją matysime bent iki birželio, nes net ir pasibaigus karantinui, reiks dar šiek tiek laiko kol kas viskas palengva įsivažiuos į daugiau mažiau įprastas vėžias“, – kalba A. Štaudė, pridurdamas, kad dabar reklamos stendai dažniausiai stovi arba tušti, ar ten kabo socialinė reklama, tuo tarpu komercinių užsakovų – vos vienas kitas.
„Daugelis verslų skaičiuoja prarastus pardavimus, tad atsigavimas nebus greitas“, – svarsto A.Štaudė.
Prognozuodamas metinius pardavimus, jis skaičiuoja, kad dėl koronaviruso praras mažiausiai 20% pajamų.
„Tačiau tai yra optimistinis variantas. Labai tikėtina, kad praradimai bus dar didesni, metus greičiausiai baigsime nuostolingai. Praradome pavasarį – vienus geriausių ir pelningiausių metų mėnesius, dar daug nerimo klaustukų kyla ir dėl birželio“, – pažymi pašnekovas.
Dalis agentūros darbuotojų šiuo metu yra arba atostogose, arba dirba pusę dienos.
„Apie atleidimus dar negalvojame, tačiau jei nepavyks su savivaldybėmis sutarti dėl nuolaidų rinkliavų, matyt tektų“, – baiminasi A. Štaudė.