Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Didžiuosiuose miestuose pasirodys lauko reklamos stendai su šūkiais „Apsisukam ir namo“, „Vaikštinėji? Virusas irgi“, „Dar viena graži diena pabūti namuose“, „Stabdykime virusą – pasėdėkime namuose“, „Visada galima bučiuotis mintyse“, „Geri vaikai tėvų nelanko“, „Mąstau, vadinasi, esu namuose“, „Bute ar nebūti“ ir kt.
Tai reklamos agentūrų „Idea Vilnius“, „Clinic 212“, „Autoriai“, „Folk“, reklamos mokyklos „Atomic Garden“ kūrybinės sesijos, kur dalyvavo 23 komandos, metu kurti darbai.
Karolis Žukauskas, Vilniaus mero patarėjas, džiaugiasi aktyviu verslo įsitraukimu ir gausybe pasiūlymų, kuriant socialines reklamas, kurios vestų į savivaldybės sukurtą puslapį „Karantinas.lt“.
„Sulaukus tokio įsitraukimo, nusprendėme praplėsti kampaniją, juolab, kad sutiko prisidėti ir lauko reklamos agentūra „JCDecaux“ suteikusi 150 stendų Vilniuje ir dar 100 keturiuose didžiuosiuose šalies miestuose, „GSP Supply“ sutiko nemokamai atspausdinti visus plakatus“, – partnerius vardija K. Žukauskas.
Jis priduria, kad šiuo metu puslapis „Karantinas.lt“ yra atnaujinamas, jame atsiras daugiau informacijos ne tik apie karantino taisykles, bet ir apie tai, ką veikti jo metu. Viena iš jo sudedamųjų dalių bus ir padėkos medikams svetainė, kur kiekvienas galės įkelti laišką ar piešinį.
„Norime, kad šis puslapis pasiektų ne tik vilniečius, bet ir kitų miestų bei regionų gyventojus, kurių savivaldybės neturi galimybių arba resursų plačiau informuoti gyventojus. Taip pat artėjant Velykoms itin aktualu kalbėti apie tai, kad šiuo metu vaikai nevyktų lankyti tėvų ir senelių“, – primena jautrų aspektą K. Žukauskas.
Puslapyje „Karantinas.lt“ ketinama patalpinti ne tik sausą būtiniausią informaciją, bet ir žmogiškus patarimus, kurie padėtų išgyventi tas savaites tarp keturių sienų.