„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

„Revolut“ ir „R“ logotipai žymėjo bendrovės ligšiolinę veiklą, bet augant ir plečiantis verslui, vizualinis identitetas taip pat privalo keistis, pažymima tinklaraštyje.
Čia teigiama, kad tai nėra vien sprendimas atnaujinti vizualinį sprendimą: mobiliojoje aplikacijoje siūloma daugiau funkcijų, – tad visa tai vainikuoja ir brandesnis prekės ženklo identitetas.
2015 m. Jungtinėje Karalystėje, Londone, įkurta „Revolut“ visame pasaulyje turi 23 padalinius, kuriuose dirba per 2.000 darbuotojų.
Nuo įkūrimo „Revolut“ platformoje įvykdyta per 1 mlrd. transakcijų, kurių vertė siekia 130 mlrd. USD, skaičiuoja įmonė.
VŽ rašė, kad „Revolut“, nepaisydama pasaulinės koronaviruso pandemijos, tęsia šiemet numatytą plėtrą JAV.
Daugiau kaip 10 mln. vartotojų Europoje ir Jungtinėje Karalystėje turinti „fintech“ bendrovė JAV vartotojams kovo pabaigoje pristatė savo „Financial Super App“ programėlę bei debeto kortelę.