2020-02-09 10:57

Sustabdžius prekės ženklų kanibalizaciją įmonėje, pardavimai išaugo

UAB „Biok laboratorija“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
UAB „Biok laboratorija“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ plečia prekės ženklo „Margarita“ gaminių seriją. Pernai, po kelerių metų kritimo, šio prekės ženklo pardavimai pagaliau vėl ūgtelėjo.

„Prekės ženklą „Margarita“ ir toliau stipriname pagal planą, nes tokį tikslą ir turėjome, atsisakydami turėtų ženklų „Rasa“ ir „Aras“, – teigia Ieva Čepononė, „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

VŽ primena, kad 2018 m. vasarą kosmetikos gamintoja vietoj ilgamečių savo prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“ įvedė vieną – „Kilig“.

52795
130817
52791