TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje

Paul de Miko ir antroje vietoje esantis Mantas Bartuševičius sudarytame reitinge yra gerokai atitrūkę nuo likusiojo aštuonetuko.
„Dirbdami su socialiniais tinklais dažnai susilaukiame klausimo, o kaip dar galima vertinti influencerius, jei ne pagal jų sekėjų skaičių. Taip gimė mintis sukurti formulę, išanalizuoti 130 populiariausių nuomonės formuotojų kasdienę socialinių tinklų komunikaciją ir juos išreitinguoti“, – išplatintame pranešime cituojamas Mindaugas Lataitis, skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ direktorius.
„SuperYou“ ištyrė šalies nuomonės formuotojų aktyvumą 2019 m. sausio–birželio mėnesiais skirtinguose socialiniuose tinkluose: „Instagram“, „Facebook“ ir „Youtube“.
VŽ rašė, kad įtakingiausia socialiame tinkle „Instagram“ tituluota Karolina Meschino, „Facebook“ – „Happy356“ vyriausioji redaktorė Jurgita Baltrukonytė.
Pasak Gintarės Surgutanovienės, „SuperYou“ projektų direktorės, analizuojant socialinį tinklą „Youtube“, staigmenų pateikė tai, kad į jį pateko ir ganėtinai specifinį turinį kuriantys radijo laidų vedėjas ir humoristas Dominykas Klajumas bei laidų vedėja Agnė Juškėnaitė.
„SuperYou“ analizavo populiariausių šalies nuomonės formuotojų kasdienę socialinių tinklų komunikaciją ir išreitingavo daugiausiai įtaigos turėjusius nuomonės formuotojus, bendradarbiaujančius su prekės ženklais. Vertintas buvo ne sekėjų skaičius, o turinys ir jo įtaigumas.
Nuomonės formuotojų reitingas sudarytas pagal formulę, kuri susideda iš nuomonės formuotojo turinio sklaidos bei aktualumo auditorijai vertinimo ir iš komunikacijos ekspertų komisijos skiriamų balų.
[infogram id="7bd87772-8c87-4d7f-a33e-8752cabc9fa5" prefix="3Ey" format="interactive" title="TOP_influenceriai_youtube"]