„Lidl“ pratęsė bendradarbiavimą su Arvydu Saboniu

Publikuota: 2018-01-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šią savaitę prasideda nauja prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ reklaminė kampanija „Visi nori geriausių iš Lietuvos ir Europos“.

Su šia kampanija „Lidl“ pratęsia bendradarbiavimą su savo reklamos veidu – žymiausiu Lietuvos krepšininku, Lietuvos krepšinio federacijos prezidentu Arvydu Saboniu.

Paskutiniosiose „Lidl“ reklamose p. Sabonis ne visur buvo matomas, jo nebuvo ir kalėdiniame prekybos tinklo klipe.

„Šventinei kampanijai šį kartą naudojome mūsų tarptautinį klipą, tačiau kainų komunikacijos klipuose ir p. Sabonį buvo galima matyti“, – teigia Valdas Lopeta, „Lild Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas.

Su naująja kampanija tinklas akcentuos „Lidl“ nuosavus prekės ženklus, kuriems produkciją teikia gamintojai iš Lietuvos ir kitų Europos valstybių.

„Kai pradėjome veiklą Lietuvoje, vienas svarbiausių iššūkių buvo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą mūsų asortimento šviežumu bei kokybės ir kainos santykiu. Antraisiais veiklos metais norime atkreipti dėmesį į „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją gamina mūsų prekybos tinklo pasitikėjimą pelnę Europos tiekėjai. Taip pat nuosekliai dirbame su Lietuvos gamintojais, vertiname juos kaip strateginius partnerius ir padedame jiems patekti tiek į Lietuvoje, tiek į kitose Europos šalyse veikiančių „Lidl“ parduotuvių lentynas“, – pranešime cituojamas Radostin Roussev-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Tarp nuosavų prekybos tinklo ženklų: pieno produktų „Pilos“, ledų „Ballino“, mėsos produktų „Pikok“, žuvies „Nautica“, sulčių ir nektarų prekės ženklą „Solevita“ ir t.t.

Šiuos prekės ženklus pristatančiuose reklaminės kampanijos vaizdo klipuose be p. Sabonio – ir nemažai pačių prekybos tinklo darbuotojų. Ši kampanija tęsis visus metus.

Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, pagal reklamos apimtis per dešimt 2017 m. mėnesių, palyginti su ankstesnių metų laikotarpiu, „Lidl Lietuva“ rikiuojasi antroje pozicijoje po „Tele2“, didžiausios reklamdavės Lietuvoje.

Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 31 parduotuvių, įsikūrusių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje ir Plungėje.

FOTOGALERIJA „Lidl“ logistikos centras (92 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau