„Lidl“ pratęsė bendradarbiavimą su Arvydu Saboniu

Publikuota: 2018-01-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šią savaitę prasideda nauja prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ reklaminė kampanija „Visi nori geriausių iš Lietuvos ir Europos“.

Su šia kampanija „Lidl“ pratęsia bendradarbiavimą su savo reklamos veidu – žymiausiu Lietuvos krepšininku, Lietuvos krepšinio federacijos prezidentu Arvydu Saboniu.

Paskutiniosiose „Lidl“ reklamose p. Sabonis ne visur buvo matomas, jo nebuvo ir kalėdiniame prekybos tinklo klipe.

„Šventinei kampanijai šį kartą naudojome mūsų tarptautinį klipą, tačiau kainų komunikacijos klipuose ir p. Sabonį buvo galima matyti“, – teigia Valdas Lopeta, „Lild Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas.

Su naująja kampanija tinklas akcentuos „Lidl“ nuosavus prekės ženklus, kuriems produkciją teikia gamintojai iš Lietuvos ir kitų Europos valstybių.

„Kai pradėjome veiklą Lietuvoje, vienas svarbiausių iššūkių buvo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą mūsų asortimento šviežumu bei kokybės ir kainos santykiu. Antraisiais veiklos metais norime atkreipti dėmesį į „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją gamina mūsų prekybos tinklo pasitikėjimą pelnę Europos tiekėjai. Taip pat nuosekliai dirbame su Lietuvos gamintojais, vertiname juos kaip strateginius partnerius ir padedame jiems patekti tiek į Lietuvoje, tiek į kitose Europos šalyse veikiančių „Lidl“ parduotuvių lentynas“, – pranešime cituojamas Radostin Roussev-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Tarp nuosavų prekybos tinklo ženklų: pieno produktų „Pilos“, ledų „Ballino“, mėsos produktų „Pikok“, žuvies „Nautica“, sulčių ir nektarų prekės ženklą „Solevita“ ir t.t.

Šiuos prekės ženklus pristatančiuose reklaminės kampanijos vaizdo klipuose be p. Sabonio – ir nemažai pačių prekybos tinklo darbuotojų. Ši kampanija tęsis visus metus.

Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, pagal reklamos apimtis per dešimt 2017 m. mėnesių, palyginti su ankstesnių metų laikotarpiu, „Lidl Lietuva“ rikiuojasi antroje pozicijoje po „Tele2“, didžiausios reklamdavės Lietuvoje.

Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 31 parduotuvių, įsikūrusių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje ir Plungėje.

FOTOGALERIJA „Lidl“ logistikos centras (92 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
10:23
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
07:35
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau