„Lidl“ pratęsė bendradarbiavimą su Arvydu Saboniu

Publikuota: 2018-01-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šią savaitę prasideda nauja prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ reklaminė kampanija „Visi nori geriausių iš Lietuvos ir Europos“.

Su šia kampanija „Lidl“ pratęsia bendradarbiavimą su savo reklamos veidu – žymiausiu Lietuvos krepšininku, Lietuvos krepšinio federacijos prezidentu Arvydu Saboniu.

Paskutiniosiose „Lidl“ reklamose p. Sabonis ne visur buvo matomas, jo nebuvo ir kalėdiniame prekybos tinklo klipe.

„Šventinei kampanijai šį kartą naudojome mūsų tarptautinį klipą, tačiau kainų komunikacijos klipuose ir p. Sabonį buvo galima matyti“, – teigia Valdas Lopeta, „Lild Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas.

Su naująja kampanija tinklas akcentuos „Lidl“ nuosavus prekės ženklus, kuriems produkciją teikia gamintojai iš Lietuvos ir kitų Europos valstybių.

„Kai pradėjome veiklą Lietuvoje, vienas svarbiausių iššūkių buvo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą mūsų asortimento šviežumu bei kokybės ir kainos santykiu. Antraisiais veiklos metais norime atkreipti dėmesį į „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją gamina mūsų prekybos tinklo pasitikėjimą pelnę Europos tiekėjai. Taip pat nuosekliai dirbame su Lietuvos gamintojais, vertiname juos kaip strateginius partnerius ir padedame jiems patekti tiek į Lietuvoje, tiek į kitose Europos šalyse veikiančių „Lidl“ parduotuvių lentynas“, – pranešime cituojamas Radostin Roussev-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Tarp nuosavų prekybos tinklo ženklų: pieno produktų „Pilos“, ledų „Ballino“, mėsos produktų „Pikok“, žuvies „Nautica“, sulčių ir nektarų prekės ženklą „Solevita“ ir t.t.

Šiuos prekės ženklus pristatančiuose reklaminės kampanijos vaizdo klipuose be p. Sabonio – ir nemažai pačių prekybos tinklo darbuotojų. Ši kampanija tęsis visus metus.

Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys, pagal reklamos apimtis per dešimt 2017 m. mėnesių, palyginti su ankstesnių metų laikotarpiu, „Lidl Lietuva“ rikiuojasi antroje pozicijoje po „Tele2“, didžiausios reklamdavės Lietuvoje.

Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 31 parduotuvių, įsikūrusių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje ir Plungėje.

FOTOGALERIJA „Lidl“ logistikos centras (92 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau