2018-12-13 06:45

MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino

VŽ koliažas. Dešinėje pusėje - agentūros siūlytas projektas.
VŽ koliažas. Dešinėje pusėje - agentūros siūlytas projektas.
Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus jos siūlytą idėją prekybininkė pasisavino. Abi pusės ginče beda į personalijų klausimus.

Giedrius Aleliūnas, reklamos agentūros „Sumanios idėjos“ („S idea“) direktorius, teigia, kad pirmą kartą per 11-a veiklos metų susidūrė su tuo, kad klientas pasisavino jų kurtą dizainą.

„Dirbome su „Mineraliniais vandenimis (MV), susirašinėjome kelis mėnesius, kūrėme jiems ekspozicinius stovus. Pateikėme kelis pasiūlymus, juos tobulinome. Turėjome susitarimą, kad mes sukuriame dizainą, ir jei prekybos centrams siūlomas stendas tiks, jie iš mūsų užsakys. Tačiau galop MV pareiškė, kad prekybos tinklams tai netinka, tad bendradarbiavimas ir nutrūko, projektą pasidėjome į stalčių. O šiemet, nuėjus į „Rimi“, laukė staigmena – mūsų siūlyto projekto kopija“, – istoriją pasakoja p. Aleliūnas.

52795
130817
52791