Nuolatinius klientus suburia paprastu valgiaraščiu ir naminiais produktais

Publikuota: 2018-05-01

Maitinimo įstaigoms svarbu nuolatinis svečių ratas, vieta, kurią būtų patogu pasiekti tiksliniam lankytojui, o svarbiausia – geras maistas ir, kaip daugelis teigia, specializacija, kuri gali suteikti išskirtinumo.

Yra vietų, į kurias užsukama specialiai kokio nors patiekalo, – kalbama, kad kažkur lipdo skaniausius koldūnus, kitur kepa geriausius kepsnius, dar kitas miestelis garsėja „senovine“ užeiga, kurioje niekas nesikeičia, todėl ji – ir autentiška.

Gordonas Ramsay, vienas žymiausių pasaulio virtuvės šefų, turintis 33 restoranus, pelniusius 7 „Michelin“ žvaigždes, pataria trumpinti valgiaraščius. Ypač tiems, kurių maitinimo verslas išgyvena ne pačius geriausius laikus.

Kas iš ilgo valgiaraščio, jei virėjai pasimeta, prie ko pirmiausia pulti, arba, jei dalies patiekalų vis tiek nebus galima užsakyti, nes „virtuvėje kas nors baigėsi“.

Britų šefas perspėja, kad kuo daugiau patiekalų bus, tuo kokybės standartai gali būti žemesni. Ilgi valgiaraščiai dažnai tampa ne tik virtuvės, bet ir visos restorano vadybos sumišimo priežastimi, kurios kas vakarą iš naujo nesustyguosi.

Teisingesnis ir ramesnis kelias – gaminti paprastus patiekalus iš gerų produktų: ir virėjų darbas bus efektyvesnis, ir maisto kokybė geresnė, ir svečiai laimingesni, ir matematikos, kokių produktų, kurį vakarą reikės, bus mažiau.

Kita „Pragaro virtuvės“ žvaigždės taisyklė – gaminti iš šviežių, vietinių produktų ir iš tokių ingredientų kurti savo patiekalus. Juk jais galima pagarsėti.

Vietiniai ingredientai, naminiai produktai, regiono maistas iš tiesų gali suteikti išskirtinumo. Net jei svečiai nežinos, kad valgo restorane, kuriam maistą tiekia pažįstami rajono ūkininkai, skirtumą vis tiek pajus.

Tokio požiūrio laikosi Alma Daukintienė, restorano ir viešbučio „Smagratis“ Kretingoje direktorė ir savininkė. Verslininkė sako, kad bene pagrindinė virtuvės užduotis – kuo natūraliau, kuo daugiau naminio maisto ir kuo mažiau naudoti šaldiklį.

„Kažkada skaičiavau, kad iš 7 pusryčių patiekalų visi yra naminiai – duona, sūris, kiaušiniai, natūralus jogurtas ir kiti. Turime pažįstamas vietas, iš kurių nuolat perkame mėsą, žuvį, jei nesame tikri dėl kokybės – neperkame. Patys laikome vištas, turime bičių, auginame daržoves, žalumynus – iš to gaminame svečiams, kurie pažįsta maistą“, – yra pasakojusi p. Daukintienė.

Verslininkė svarsto, kad dėl to „Smagratį“ kasdieniams pietums renkasi ne tik tie patys kretingiškiai, bet ir atvykstantieji prie jūros kas vasarą apsistoja Kretingoje, kur jaučiasi „kaip namie“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose Premium 1

Labiau amžius, o ne priklausymas konkrečiai kartai lemia požiūrį į prekės ženklus. Su amžiumi vėsta vartotojų...

Rinkodara
2018.10.22
„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand...

Rinkodara
2018.10.22
Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės 4

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie...

Rinkodara
2018.10.21
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau