Nuolatinius klientus suburia paprastu valgiaraščiu ir naminiais produktais

Publikuota: 2018-05-01

Maitinimo įstaigoms svarbu nuolatinis svečių ratas, vieta, kurią būtų patogu pasiekti tiksliniam lankytojui, o svarbiausia – geras maistas ir, kaip daugelis teigia, specializacija, kuri gali suteikti išskirtinumo.

Yra vietų, į kurias užsukama specialiai kokio nors patiekalo, – kalbama, kad kažkur lipdo skaniausius koldūnus, kitur kepa geriausius kepsnius, dar kitas miestelis garsėja „senovine“ užeiga, kurioje niekas nesikeičia, todėl ji – ir autentiška.

Gordonas Ramsay, vienas žymiausių pasaulio virtuvės šefų, turintis 33 restoranus, pelniusius 7 „Michelin“ žvaigždes, pataria trumpinti valgiaraščius. Ypač tiems, kurių maitinimo verslas išgyvena ne pačius geriausius laikus.

Kas iš ilgo valgiaraščio, jei virėjai pasimeta, prie ko pirmiausia pulti, arba, jei dalies patiekalų vis tiek nebus galima užsakyti, nes „virtuvėje kas nors baigėsi“.

Britų šefas perspėja, kad kuo daugiau patiekalų bus, tuo kokybės standartai gali būti žemesni. Ilgi valgiaraščiai dažnai tampa ne tik virtuvės, bet ir visos restorano vadybos sumišimo priežastimi, kurios kas vakarą iš naujo nesustyguosi.

Teisingesnis ir ramesnis kelias – gaminti paprastus patiekalus iš gerų produktų: ir virėjų darbas bus efektyvesnis, ir maisto kokybė geresnė, ir svečiai laimingesni, ir matematikos, kokių produktų, kurį vakarą reikės, bus mažiau.

Kita „Pragaro virtuvės“ žvaigždės taisyklė – gaminti iš šviežių, vietinių produktų ir iš tokių ingredientų kurti savo patiekalus. Juk jais galima pagarsėti.

Vietiniai ingredientai, naminiai produktai, regiono maistas iš tiesų gali suteikti išskirtinumo. Net jei svečiai nežinos, kad valgo restorane, kuriam maistą tiekia pažįstami rajono ūkininkai, skirtumą vis tiek pajus.

Tokio požiūrio laikosi Alma Daukintienė, restorano ir viešbučio „Smagratis“ Kretingoje direktorė ir savininkė. Verslininkė sako, kad bene pagrindinė virtuvės užduotis – kuo natūraliau, kuo daugiau naminio maisto ir kuo mažiau naudoti šaldiklį.

„Kažkada skaičiavau, kad iš 7 pusryčių patiekalų visi yra naminiai – duona, sūris, kiaušiniai, natūralus jogurtas ir kiti. Turime pažįstamas vietas, iš kurių nuolat perkame mėsą, žuvį, jei nesame tikri dėl kokybės – neperkame. Patys laikome vištas, turime bičių, auginame daržoves, žalumynus – iš to gaminame svečiams, kurie pažįsta maistą“, – yra pasakojusi p. Daukintienė.

Verslininkė svarsto, kad dėl to „Smagratį“ kasdieniams pietums renkasi ne tik tie patys kretingiškiai, bet ir atvykstantieji prie jūros kas vasarą apsistoja Kretingoje, kur jaučiasi „kaip namie“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 1

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
18:03
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 16

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau