2018-03-23 10:00

Po devyniais užraktais slepiama alkoholio reklama vis tiek matoma

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aprimus skandalams dėl užsienio leidėjų žurnalų lapų plėšymo su juose esančia alkoholio reklama, kontroliuojančių institucijų akiratyje atsidūrė ir lietuviškų alkoholio prekių ženklų reklama tarptautiniuose interneto portaluose. Verslininkai neslepia užsienio rinkose didinantys reklamos apimtį arba besiimantys dar radikalesnių sprendimų – leidinius planuoja anglų kalba.

Pasak Algirdo Čiburio, „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alita“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus, jau kelerius pastaruosius metus Lietuvos gėrimų rinką lydi vis nauji suvaržymai, pradedant didėjusiais akcizais, akcijų ribojimais ir baigiant šiemetiniu reklamos draudimu.

„Susitaikėme su tuo ir jei eksportas mums kurį laiką buvo svarbus prioritetas, šie metai yra laikotarpis, kai tas prioritetas tapo gyvybiškai svarbus įmonei, – kalba p. Čiburys. – Jau seniai deklaravome, kad mūsų siekis yra išauginti eksportą iki 40% visos bendrovės apyvartos. Link to sėkmingai einame, šiuo metu ši dalis siekia apie 25%, o prieš 10 m. eksportas tebuvo vos keli procentai.“

52795
130817
52791