Po devyniais užraktais slepiama alkoholio reklama vis tiek matoma
Pasak Algirdo Čiburio, „MV Group Production“, kuriai priklauso trys alkoholinių gėrimų gamyklos „Stumbras“, „Alita“ ir „Anykščių vynas“, generalinio direktoriaus, jau kelerius pastaruosius metus Lietuvos gėrimų rinką lydi vis nauji suvaržymai, pradedant didėjusiais akcizais, akcijų ribojimais ir baigiant šiemetiniu reklamos draudimu.
„Susitaikėme su tuo ir jei eksportas mums kurį laiką buvo svarbus prioritetas, šie metai yra laikotarpis, kai tas prioritetas tapo gyvybiškai svarbus įmonei, – kalba p. Čiburys. – Jau seniai deklaravome, kad mūsų siekis yra išauginti eksportą iki 40% visos bendrovės apyvartos. Link to sėkmingai einame, šiuo metu ši dalis siekia apie 25%, o prieš 10 m. eksportas tebuvo vos keli procentai.“
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai