Lietuviška „MailerLite“ sėkmę raško tarptautiniuose vandenyse

Publikuota: 2018-02-01
Ilma Nausėdaitė, UAB „MailerLite“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ilma Nausėdaitė, UAB „MailerLite“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarptautinė verslo apžvalgų platforma „G2 Crowd“ paskelbė geriausius atskirų šalių produktus verslui. Lietuvoje šie laurai atiteko naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo platformai „MailerLite“, Latvijoje – infografikų kūrimų platformai „Infogram“, Estijoje – laiko sekimo programėlei „Toggl“.

„Tapome geriausiu produktu verslui pagamintu Lietuvoje ir vienu labiausiai vertinamu įrankiu verslas verslui (B2B) segmente Europoje“, – džiaugiasi Ilma Nausėdaitė, UAB „MailerLite“ rinkodaros vadovė.

Šis reitingas yra paskelbtas „G2 Crowd“ tinklapyje, kuriame žmonės iš viso pasaulio vertina produktus, kuriuos naudoja. Platforma skelbiasi turinti per 300.000 nepriklausomų vartotojų atsiliepimų, kuriuos kas mėnesį perskaito daugiau nei 1 mln. žmonių. Visą sąrašą skirtingų šalių ir daugiausia palankių atsiliepimų sulaukusius verslus rasite čia.

„Čia vertinami tik sprendimai orientuoti į verslui skirtus produktus, o metiniai TOP reitingai skaičiuojami pagal tai kiek žmonių ir kaip įvertino vieną ar kitą verslo bendrovę, – kalba p. Nausėdaitė. – Mes neteikėme jokių paraiškų, mūsų sėkmė – laimingi klientai, kurie nori dalintis atsiliepimais apie mūsų produktą“.

„MailerLite“ šiuo metu skaičiuoja per 410.900 klientų visame pasaulyje, kurie išsiunčia apie milijardą laiškų per mėnesį.

Bendrovės įkūrėjas ir vadovas – Ignas Rubežius, jų ofisas – Vilniuje, tačiau bendrovėje didžioji dauguma žmonių dirba nuotoliniu būdu. Šiandien „MailerLite“ dirba 32 žmonės.

2016 m. bendrovės apyvarta siekė 1,925 mln. Eur ir buvo daugiau nei dvigubai didesnė nei 2015 m., o per 2017 m. 9 mėn. gauta 2,341 mln. Eur pajamų

„Mums patekimas į šį sąrašą reiškia ir atsakomybę, ir didelį džiaugsmą, kad mumis pasitiki verslai visame pasaulyje. Smagu parodyti, kad galime konkuruoti su didelėmis pasaulinėmis įmonėmis“, – kalba p. Nausėdaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau