Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais

Publikuota: 2018-01-09
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
„Instagram“ komunikacijos specialistas

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“.

2017-ieji „Instagram“ buvo fantastiški. Beveik dvigubai išaugusi vartotojų bazė, puikiai į kaulus „Snapchat“ duoda sėkmingai įsivažiavusi „Stories“, po 24 valandų išnykstančių nuotraukų funkcija, o ką jau kalbėti apie pagrindinį pajamų šaltinį – daugiau kaip dvigubai išaugusį verslo paskyrų skaičių.

„Facebook“ organiniam pasiekimui artėjant prie itin žemos 1% ribos, vis daugiau lietuviškų prekinių ženklų telkia rimtas pajėgas savo „Instagram“ paskyrų vystymui.

Bandydamas prisitaikyti ir patenkinti verslo poreikius, „Instagram“ šiais metais pateikė ne vieną atnaujinimą, kuris, panaudotas teisingai, gali padėti pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Vis tik, jei gražios nuotraukos kuria įvaizdį, tai apgalvotos „Instagram“ komunikacijos detalės – rezultatus.

Dalinuosi penkiais patarimais, kaip prekių ženklams būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais:

1. Tekste naudokite skatinimą veikti (angl. – call to action)

Tą patį darote savo svetainėje, interneto reklamoje ir kitose rinkodaros priemonėse, nepamirškit, kad tai veikia ir „Instagram“. Net jei tai atrodo keista, paraginimas įraše „sek mus @InstagramProfilis“ ar „daugiau panašių produktų ieškok mūsų svetainėje“ veikia! Nebūtina to daryti ties kiekvienu įrašu, nes galite atrodyti per daug „pardavikiškai“, tačiau skatinimas veikti gali būti ir kitokios formos, pvz.: „O kada tu labiausiai mėgsti skaityti knygas? Parašyk komentaruose“. Žinodami, kokio rezultato tikitės iš kiekvieno įrašo, žinosite ir kokio veiksmo norite iš vartotojo.

2. Protingai naudokite grotažymes

Nuo šiol žmonės gali sekti grotažymes, tad šios tampa dar svarbesniu aspektu. Nedėkite jų #PrieBetKo arba paptasčiausiai #po #kiekvieno #žodžio. Niekas tokių dalykų neseks. Pagalvokite plačiau ir patyrinėkite grotažymes paieškoje.

Pavyzdžiui, prie ruginės duonos nuotraukos kur kas efektyviau būtų pasitelkti aktyviai naudojamą (4.500 panaudojimų) #LietuvosVeganai nei 5 kartus panaudotą #SkaniDuona.

Nepamirškite – grotažymių limitas vienam įrašui – 30 vnt. Turinį paruošti sunkiau nei pasėdėti ir sugalvoti keletą papildomų grotažymių, tad siūlau prie kiekvieno įrašo jų įdėti bent 10.

3. Kurkite „Stories“

Pradėjęs dirbti su vienu klientu, pasiūliau jam kurti ne tik įrašus, bet ir „Stories“. Dabar jas kasdien peržiūri po 30% kliento sekėjų, o pačių sekėjų augimas pagreitėjo 70%. „Stories“ kūrimas reikalauja nemažų papildomų resursų, tačiau jei rūpi efektyvumas ir spartus augimas, „Stories“ gali apčiuopiamai prie to prisidėti.

4. Sekite konversijas

Girdėjau ne vieną rinkodaros specialistą sakant: „Instagram“ nenaudojame, nes jis negeneruoja pardavimų“. Kai kuriais atvejais tai tiesa, ir į šią platformą reiktų žiūrėti kaip į žinomumo auginimo ar bendravimo su klientu kanalą, tačiau daugeliu atvejų klientai tiesiog neseka konversijų.

Pakeiskite svetainės adresą, kurį nurodote „Instagram“ į, pavyzdžiui, goo.gl trumpinį, kuriuo galėsite sekti, kiek žmonių ateina per šią nuorodą. O tuomet jau rodykite jiems pakartotinės rinkodaros (angl. – retargeting) reklamas ir stebėkite, kiek jų konvertuosite į pirkėjus.

5. Naudokite vartotojų sukurtą turinį

Patikrinkite savo prekės ženklo grotažymę – gal žmonės jau pridarė nuotraukų su jūsų produktu ar paslauga? Patikrinkite savo įstaigos lokaciją, jei tokią turite – gal žmonės pas jus fotografuojasi?

Tai puikus, jau paruoštas tikrų vartotojų turinys, kurį galima panaudoti ir jums patiems. Jei tokio nėra – pamėginkit nusiųsti savo produkto daug sekėjų turintiems nuomonės formuotojams. Daugeliu atveju tai gali būti net pigiau (bet tikrai ne paprasčiau) nei kurti turinį patiems.

Svarbiausia – suprasti, jog jūsų paskyros „Instagram“ efektyvumas slypi mažose detalėse, kurias optimizavus, galima beveik tais pačiais resursais pasiekti gerokai didesnių rezultatų.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nustatoma liberalesnė išorinės reklamos tvarka

Gauti leidimus išorinei reklamai bus paprasčiau. Tai numato Seimo ketvirtadienį priimtos Reklamos įstatymo...

Verslo aplinka
2018.04.26
Skandalai neparklupdė: „Facebook“ pelnas ir vartotojų skaičius augo

Socialinio tinklo valdytoja „Facebook“, nepaisant ją sukrėtusių skandalo, pademonstravo tvirtus ketvirčio...

Technologijos
2018.04.26
„INK agency“ pernai perkopė 1 mln. ribą

Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta per 2017 m. išaugo 41% ir viršijo 1,1 mln. Eur,...

Rinkodara
2018.04.26
„Google“ valdančios „Alphabet“ pelnas šoktelėjo 73%

Paieškos milžinę „Google“ valdančios bendrovės „Alphabet“ pelnas per pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo...

Rinkodara
2018.04.25
Populiarus animacinis veikėjas „Angry Bird“ masina padirbinėtojus

Vilniaus apygardos teismo sprendimu UAB „Profisa“ turės sunaikinti beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos...

Rinkodara
2018.04.25
Tarp naujausių reklamų – puokštė pavasarinių klipų

Tarp naujausių savaitės reklamų – ryškus projekto „Gražinti verta“ klipas (agentūra „vipcommunications,...

Rinkodara
2018.04.24
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 38

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
2018.04.24
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja 1

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

Technologijos
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 2

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 2

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau