Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais

Publikuota: 2018-01-09
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
„Instagram“ komunikacijos specialistas

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“.

2017-ieji „Instagram“ buvo fantastiški. Beveik dvigubai išaugusi vartotojų bazė, puikiai į kaulus „Snapchat“ duoda sėkmingai įsivažiavusi „Stories“, po 24 valandų išnykstančių nuotraukų funkcija, o ką jau kalbėti apie pagrindinį pajamų šaltinį – daugiau kaip dvigubai išaugusį verslo paskyrų skaičių.

„Facebook“ organiniam pasiekimui artėjant prie itin žemos 1% ribos, vis daugiau lietuviškų prekinių ženklų telkia rimtas pajėgas savo „Instagram“ paskyrų vystymui.

Bandydamas prisitaikyti ir patenkinti verslo poreikius, „Instagram“ šiais metais pateikė ne vieną atnaujinimą, kuris, panaudotas teisingai, gali padėti pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Vis tik, jei gražios nuotraukos kuria įvaizdį, tai apgalvotos „Instagram“ komunikacijos detalės – rezultatus.

Dalinuosi penkiais patarimais, kaip prekių ženklams būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais:

1. Tekste naudokite skatinimą veikti (angl. – call to action)

Tą patį darote savo svetainėje, interneto reklamoje ir kitose rinkodaros priemonėse, nepamirškit, kad tai veikia ir „Instagram“. Net jei tai atrodo keista, paraginimas įraše „sek mus @InstagramProfilis“ ar „daugiau panašių produktų ieškok mūsų svetainėje“ veikia! Nebūtina to daryti ties kiekvienu įrašu, nes galite atrodyti per daug „pardavikiškai“, tačiau skatinimas veikti gali būti ir kitokios formos, pvz.: „O kada tu labiausiai mėgsti skaityti knygas? Parašyk komentaruose“. Žinodami, kokio rezultato tikitės iš kiekvieno įrašo, žinosite ir kokio veiksmo norite iš vartotojo.

2. Protingai naudokite grotažymes

Nuo šiol žmonės gali sekti grotažymes, tad šios tampa dar svarbesniu aspektu. Nedėkite jų #PrieBetKo arba paptasčiausiai #po #kiekvieno #žodžio. Niekas tokių dalykų neseks. Pagalvokite plačiau ir patyrinėkite grotažymes paieškoje.

Pavyzdžiui, prie ruginės duonos nuotraukos kur kas efektyviau būtų pasitelkti aktyviai naudojamą (4.500 panaudojimų) #LietuvosVeganai nei 5 kartus panaudotą #SkaniDuona.

Nepamirškite – grotažymių limitas vienam įrašui – 30 vnt. Turinį paruošti sunkiau nei pasėdėti ir sugalvoti keletą papildomų grotažymių, tad siūlau prie kiekvieno įrašo jų įdėti bent 10.

3. Kurkite „Stories“

Pradėjęs dirbti su vienu klientu, pasiūliau jam kurti ne tik įrašus, bet ir „Stories“. Dabar jas kasdien peržiūri po 30% kliento sekėjų, o pačių sekėjų augimas pagreitėjo 70%. „Stories“ kūrimas reikalauja nemažų papildomų resursų, tačiau jei rūpi efektyvumas ir spartus augimas, „Stories“ gali apčiuopiamai prie to prisidėti.

4. Sekite konversijas

Girdėjau ne vieną rinkodaros specialistą sakant: „Instagram“ nenaudojame, nes jis negeneruoja pardavimų“. Kai kuriais atvejais tai tiesa, ir į šią platformą reiktų žiūrėti kaip į žinomumo auginimo ar bendravimo su klientu kanalą, tačiau daugeliu atvejų klientai tiesiog neseka konversijų.

Pakeiskite svetainės adresą, kurį nurodote „Instagram“ į, pavyzdžiui, goo.gl trumpinį, kuriuo galėsite sekti, kiek žmonių ateina per šią nuorodą. O tuomet jau rodykite jiems pakartotinės rinkodaros (angl. – retargeting) reklamas ir stebėkite, kiek jų konvertuosite į pirkėjus.

5. Naudokite vartotojų sukurtą turinį

Patikrinkite savo prekės ženklo grotažymę – gal žmonės jau pridarė nuotraukų su jūsų produktu ar paslauga? Patikrinkite savo įstaigos lokaciją, jei tokią turite – gal žmonės pas jus fotografuojasi?

Tai puikus, jau paruoštas tikrų vartotojų turinys, kurį galima panaudoti ir jums patiems. Jei tokio nėra – pamėginkit nusiųsti savo produkto daug sekėjų turintiems nuomonės formuotojams. Daugeliu atveju tai gali būti net pigiau (bet tikrai ne paprasčiau) nei kurti turinį patiems.

Svarbiausia – suprasti, jog jūsų paskyros „Instagram“ efektyvumas slypi mažose detalėse, kurias optimizavus, galima beveik tais pačiais resursais pasiekti gerokai didesnių rezultatų.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau