Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais

Publikuota: 2018-01-09
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
„Instagram“ komunikacijos specialistas

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“.

2017-ieji „Instagram“ buvo fantastiški. Beveik dvigubai išaugusi vartotojų bazė, puikiai į kaulus „Snapchat“ duoda sėkmingai įsivažiavusi „Stories“, po 24 valandų išnykstančių nuotraukų funkcija, o ką jau kalbėti apie pagrindinį pajamų šaltinį – daugiau kaip dvigubai išaugusį verslo paskyrų skaičių.

„Facebook“ organiniam pasiekimui artėjant prie itin žemos 1% ribos, vis daugiau lietuviškų prekinių ženklų telkia rimtas pajėgas savo „Instagram“ paskyrų vystymui.

Bandydamas prisitaikyti ir patenkinti verslo poreikius, „Instagram“ šiais metais pateikė ne vieną atnaujinimą, kuris, panaudotas teisingai, gali padėti pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Vis tik, jei gražios nuotraukos kuria įvaizdį, tai apgalvotos „Instagram“ komunikacijos detalės – rezultatus.

Dalinuosi penkiais patarimais, kaip prekių ženklams būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais:

1. Tekste naudokite skatinimą veikti (angl. – call to action)

Tą patį darote savo svetainėje, interneto reklamoje ir kitose rinkodaros priemonėse, nepamirškit, kad tai veikia ir „Instagram“. Net jei tai atrodo keista, paraginimas įraše „sek mus @InstagramProfilis“ ar „daugiau panašių produktų ieškok mūsų svetainėje“ veikia! Nebūtina to daryti ties kiekvienu įrašu, nes galite atrodyti per daug „pardavikiškai“, tačiau skatinimas veikti gali būti ir kitokios formos, pvz.: „O kada tu labiausiai mėgsti skaityti knygas? Parašyk komentaruose“. Žinodami, kokio rezultato tikitės iš kiekvieno įrašo, žinosite ir kokio veiksmo norite iš vartotojo.

2. Protingai naudokite grotažymes

Nuo šiol žmonės gali sekti grotažymes, tad šios tampa dar svarbesniu aspektu. Nedėkite jų #PrieBetKo arba paptasčiausiai #po #kiekvieno #žodžio. Niekas tokių dalykų neseks. Pagalvokite plačiau ir patyrinėkite grotažymes paieškoje.

Pavyzdžiui, prie ruginės duonos nuotraukos kur kas efektyviau būtų pasitelkti aktyviai naudojamą (4.500 panaudojimų) #LietuvosVeganai nei 5 kartus panaudotą #SkaniDuona.

Nepamirškite – grotažymių limitas vienam įrašui – 30 vnt. Turinį paruošti sunkiau nei pasėdėti ir sugalvoti keletą papildomų grotažymių, tad siūlau prie kiekvieno įrašo jų įdėti bent 10.

3. Kurkite „Stories“

Pradėjęs dirbti su vienu klientu, pasiūliau jam kurti ne tik įrašus, bet ir „Stories“. Dabar jas kasdien peržiūri po 30% kliento sekėjų, o pačių sekėjų augimas pagreitėjo 70%. „Stories“ kūrimas reikalauja nemažų papildomų resursų, tačiau jei rūpi efektyvumas ir spartus augimas, „Stories“ gali apčiuopiamai prie to prisidėti.

4. Sekite konversijas

Girdėjau ne vieną rinkodaros specialistą sakant: „Instagram“ nenaudojame, nes jis negeneruoja pardavimų“. Kai kuriais atvejais tai tiesa, ir į šią platformą reiktų žiūrėti kaip į žinomumo auginimo ar bendravimo su klientu kanalą, tačiau daugeliu atvejų klientai tiesiog neseka konversijų.

Pakeiskite svetainės adresą, kurį nurodote „Instagram“ į, pavyzdžiui, goo.gl trumpinį, kuriuo galėsite sekti, kiek žmonių ateina per šią nuorodą. O tuomet jau rodykite jiems pakartotinės rinkodaros (angl. – retargeting) reklamas ir stebėkite, kiek jų konvertuosite į pirkėjus.

5. Naudokite vartotojų sukurtą turinį

Patikrinkite savo prekės ženklo grotažymę – gal žmonės jau pridarė nuotraukų su jūsų produktu ar paslauga? Patikrinkite savo įstaigos lokaciją, jei tokią turite – gal žmonės pas jus fotografuojasi?

Tai puikus, jau paruoštas tikrų vartotojų turinys, kurį galima panaudoti ir jums patiems. Jei tokio nėra – pamėginkit nusiųsti savo produkto daug sekėjų turintiems nuomonės formuotojams. Daugeliu atveju tai gali būti net pigiau (bet tikrai ne paprasčiau) nei kurti turinį patiems.

Svarbiausia – suprasti, jog jūsų paskyros „Instagram“ efektyvumas slypi mažose detalėse, kurias optimizavus, galima beveik tais pačiais resursais pasiekti gerokai didesnių rezultatų.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įmonės „krikštynos“: kaip nesuklysti

Tikslus, elegantiškas, įsimenantis pavadinimas gali padidinti įmonės žinomumą, o gremėzdiškas, parašytas...

Rinkodara
17:10
Drąsi reklama „Suit Supply“ kainavo tūkstančius sekėjų 1

Vyriškų drabužių prekės ženklas „Suit Supply“ vėl nuskambėjo dėl sukurtos reklaminės kampanijos.

Rinkodara
16:12
„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Ribas laužančios „Knygų mugės“ reklamos kritikai nurimo Premium

Su ketvirtadienį prasidėjusia Vilniaus Knygų muge vis ryškiau matoma ir šiemetinė reklaminė kampanija...

Rinkodara
2018.02.22
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 3

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
2018.02.22
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau