Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais

Publikuota: 2018-01-09
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
Karolis Rimkus, „Instagram“ komunikacijos specialistas. Asmen nuotr.
„Instagram“ komunikacijos specialistas

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“.

2017-ieji „Instagram“ buvo fantastiški. Beveik dvigubai išaugusi vartotojų bazė, puikiai į kaulus „Snapchat“ duoda sėkmingai įsivažiavusi „Stories“, po 24 valandų išnykstančių nuotraukų funkcija, o ką jau kalbėti apie pagrindinį pajamų šaltinį – daugiau kaip dvigubai išaugusį verslo paskyrų skaičių.

„Facebook“ organiniam pasiekimui artėjant prie itin žemos 1% ribos, vis daugiau lietuviškų prekinių ženklų telkia rimtas pajėgas savo „Instagram“ paskyrų vystymui.

Bandydamas prisitaikyti ir patenkinti verslo poreikius, „Instagram“ šiais metais pateikė ne vieną atnaujinimą, kuris, panaudotas teisingai, gali padėti pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Vis tik, jei gražios nuotraukos kuria įvaizdį, tai apgalvotos „Instagram“ komunikacijos detalės – rezultatus.

Dalinuosi penkiais patarimais, kaip prekių ženklams būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais:

1. Tekste naudokite skatinimą veikti (angl. – call to action)

Tą patį darote savo svetainėje, interneto reklamoje ir kitose rinkodaros priemonėse, nepamirškit, kad tai veikia ir „Instagram“. Net jei tai atrodo keista, paraginimas įraše „sek mus @InstagramProfilis“ ar „daugiau panašių produktų ieškok mūsų svetainėje“ veikia! Nebūtina to daryti ties kiekvienu įrašu, nes galite atrodyti per daug „pardavikiškai“, tačiau skatinimas veikti gali būti ir kitokios formos, pvz.: „O kada tu labiausiai mėgsti skaityti knygas? Parašyk komentaruose“. Žinodami, kokio rezultato tikitės iš kiekvieno įrašo, žinosite ir kokio veiksmo norite iš vartotojo.

2. Protingai naudokite grotažymes

Nuo šiol žmonės gali sekti grotažymes, tad šios tampa dar svarbesniu aspektu. Nedėkite jų #PrieBetKo arba paptasčiausiai #po #kiekvieno #žodžio. Niekas tokių dalykų neseks. Pagalvokite plačiau ir patyrinėkite grotažymes paieškoje.

Pavyzdžiui, prie ruginės duonos nuotraukos kur kas efektyviau būtų pasitelkti aktyviai naudojamą (4.500 panaudojimų) #LietuvosVeganai nei 5 kartus panaudotą #SkaniDuona.

Nepamirškite – grotažymių limitas vienam įrašui – 30 vnt. Turinį paruošti sunkiau nei pasėdėti ir sugalvoti keletą papildomų grotažymių, tad siūlau prie kiekvieno įrašo jų įdėti bent 10.

3. Kurkite „Stories“

Pradėjęs dirbti su vienu klientu, pasiūliau jam kurti ne tik įrašus, bet ir „Stories“. Dabar jas kasdien peržiūri po 30% kliento sekėjų, o pačių sekėjų augimas pagreitėjo 70%. „Stories“ kūrimas reikalauja nemažų papildomų resursų, tačiau jei rūpi efektyvumas ir spartus augimas, „Stories“ gali apčiuopiamai prie to prisidėti.

4. Sekite konversijas

Girdėjau ne vieną rinkodaros specialistą sakant: „Instagram“ nenaudojame, nes jis negeneruoja pardavimų“. Kai kuriais atvejais tai tiesa, ir į šią platformą reiktų žiūrėti kaip į žinomumo auginimo ar bendravimo su klientu kanalą, tačiau daugeliu atvejų klientai tiesiog neseka konversijų.

Pakeiskite svetainės adresą, kurį nurodote „Instagram“ į, pavyzdžiui, goo.gl trumpinį, kuriuo galėsite sekti, kiek žmonių ateina per šią nuorodą. O tuomet jau rodykite jiems pakartotinės rinkodaros (angl. – retargeting) reklamas ir stebėkite, kiek jų konvertuosite į pirkėjus.

5. Naudokite vartotojų sukurtą turinį

Patikrinkite savo prekės ženklo grotažymę – gal žmonės jau pridarė nuotraukų su jūsų produktu ar paslauga? Patikrinkite savo įstaigos lokaciją, jei tokią turite – gal žmonės pas jus fotografuojasi?

Tai puikus, jau paruoštas tikrų vartotojų turinys, kurį galima panaudoti ir jums patiems. Jei tokio nėra – pamėginkit nusiųsti savo produkto daug sekėjų turintiems nuomonės formuotojams. Daugeliu atveju tai gali būti net pigiau (bet tikrai ne paprasčiau) nei kurti turinį patiems.

Svarbiausia – suprasti, jog jūsų paskyros „Instagram“ efektyvumas slypi mažose detalėse, kurias optimizavus, galima beveik tais pačiais resursais pasiekti gerokai didesnių rezultatų.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rusų startuolis reklamas nori kelti į dangų 1

Ar naktį danguje vietoj Didžiųjų Grįžulo Ratų norėtumėte matyti „McDonald‘s“ logotipą? Rusų startuolis „Start...

Laisvalaikis
2019.01.23
NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi 3

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros...

Rinkodara
2019.01.23
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
2019.01.23
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium 2

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
2019.01.23
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau