Žiniasklaida Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui — visai kaip „Instagram“ 2015-ais ar „Facebook“ 2011-ais. Istorija rodo, kad tokios galimybės ilgai atviros nebūna, todėl spėčiau, laikui bėgant pasiekti tikslinę auditoriją be mokamos reklamos „LinkedIn“ bus taip pat sudėtinga, kaip šiandieniniame „Facebook“.
Rinkodara Kaip būti efektyvesniems „Instagram“ 2018-aisiais Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“.