Kaip privilioti ir išlaikyti klientą

Pasak Jūratės Žalienės, „OVC Consulting“ konsultantės, Lietuvos bendrovės vis daugiau dėmesio skiria klientų nuomonei išgirsti ir reaguoti į ją.
„Tai reiškia, kad ateina koncentravimosi į klientą laikas – suvokimas, kad klientui svarbu ne įmonės titulai, darbuotojų skaičius ar kiti nuopelnai, o visų pirma, kokią patirtį jis, kaip klientas, gauna susidūręs su viena ar kita įmone. Tie verslai, kurie sugeba suteikti klientams personalizuotą, išskirtinę patirtį, vartotojo akyse įgauna neįkainojamą vertę ir pranašumą prieš konkurentus“, – įsitikinusi p. Žalienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai