2017-09-14 23:00

Kaip privilioti ir išlaikyti klientą

Norint pateisinti kylančius kliento lūkesčius, reikia suprasti, kokią emociją jis išsinešė iš praėjusio karto, kas labiausiai patiko, nepatiko ir kodėl.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Norint pateisinti kylančius kliento lūkesčius, reikia suprasti, kokią emociją jis išsinešė iš praėjusio karto, kas labiausiai patiko, nepatiko ir kodėl. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vienas svarbiausių klausimų, kurį nuolat tenka spręsti verslui – kaip išlaikyti esamus klientus. Tam įmonės pasitelkia įvairius būdus: nuo vienkartinių vartotojų apklausų iki nuolat atliekamų klientų lūkesčių ir poreikių pasitenkinimo rodiklio analizės.

Pasak Jūratės Žalienės, „OVC Consulting“ konsultantės, Lietuvos bendrovės vis daugiau dėmesio skiria klientų nuomonei išgirsti ir reaguoti į ją.

„Tai reiškia, kad ateina koncentravimosi į klientą laikas – suvokimas, kad klientui svarbu ne įmonės titulai, darbuotojų skaičius ar kiti nuopelnai, o visų pirma, kokią patirtį jis, kaip klientas, gauna susidūręs su viena ar kita įmone. Tie verslai, kurie sugeba suteikti klientams personalizuotą, išskirtinę patirtį, vartotojo akyse įgauna neįkainojamą vertę ir pranašumą prieš konkurentus“, – įsitikinusi p. Žalienė.

52795
130817
52791