Lauko reklamos inovacijomis vėl lyderiauja Lietuva

Publikuota: 2017-09-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ įgyvendintas netradicinis sprendimas išrinktas geriausia inovacijų kampanija visame globaliame agentūros tinkle liepos mėnesį.

Su įvertinta kampanija karštą vasaros dieną Vilniaus centre tirpstantys ledo luitai atkreipė ne vieno praeivio dėmesį ir kvietė atsigaivinti. Taip „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos stende buvo pristatomas nealkoholinis „Somersby“ sidras.

Paklaustas, kaip kampanijai buvo pasirinkta diena, kai šiltais orais Lietuvos vasara nelepino, Vadimas Komarskis, „JCDecaux“ rinkodaros direktorius nusišypso: „Su klientu laukėme ir žiūrėjome orų prognozes ir liepos pradžioje tokios dienos sulaukėme“.

Laimis Balčiūnas, UAB „Švyturys – Utenos alus“ rinkodaros direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad tokį sprendimą pasirinko siekdami išsiskirti ir nenuskęsti bendrame reklamos triukšme.

„Visada stengiamės ieškoti originalių sprendimų. Naujai pristatomą nealkoholinį „Somersby“ sidrą rekomenduojame gerti gerai atšaldytą, su ledukais. Taip ir kilo šios netradicinės kampanijos idėja. Džiugu, kad reklama, sulaukusi pozityvios vartotojų reakcijos ir dėmesio, dabar dar įvertinta ir reklamos ekspertų“, – sako p. Balčiūnas.

nuotrauka::1

Tai jau antrasis šiemet „JCDecaux Lietuva“ laimėjimas. Šį vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Pasak „JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, tai rodo, kad globaliame reklamos pasaulyje konkuruoti galima tik išskirtinėmis idėjomis ir čia nėra svarbu nei šalies dydis, nei geografinė vieta: „Didžiuojamės, kad drauge su partneriais sukuriame tokias kampanijas, kuris savo kūrybiškumu gali varžytis ir laimėti pasaulinėje reklamos rinkoje.“

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja geriausios inovacijos konkurse. Balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, tačiau už savo šalies inovaciją balsuoti negalima.

Šį kartą Lietuva laimėjo prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Serbija, Prancūzija ir Kinija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau