2017-08-23 11:04

„Facebook“ – kartais reikia ir asmeninio patarėjo

Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė: „Reklamos ar socialinių tinklų agentūros man ne konkurentės, nes mūsų klientai – ne tie patys.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė: „Reklamos ar socialinių tinklų agentūros man ne konkurentės, nes mūsų klientai – ne tie patys.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors šiandien sunkoka rasti socialiniuose tinkluose asmeninio profilio neturintį aktyvesne veikla užsiimantį žmogų, neretam vis dar prireikia profesionalų patarimų, kaip juose komunikuoti.

Pamačiusi šią nišą, tokių paslaugų ėmėsi Rita Griguolaitė, asmeninės rinkodaros specialistė, prieš daugiau nei pusmetį pasitraukusi iš nekilnojamojo turto (NT) bendrovės „RE/MAX Lietuva“ rinkodaros vadovo pareigų, dar anksčiau ketverius metus dirbusi prekybos tinklo „Maxima“ rinkodaros komandoje.

„Yra tikrai ne vienas puikios komunikacijos pavyzdys lietuviškojoje „Facebook“ erdvėje. Tai ir „Geležinė lapė“, Andrius Užkalnis ar Agnė Jagelavičiūtė, kurie jau senokai yra tapę asmeniniais prekių ženklais, sėkmingai parduodančiais save. Beveik kiekvienoje kategorijoje galime rasti gerai ir tikslingai vystomą asmeninės rinkodaros socialinėje erdvėje pavyzdį, tačiau tikrai yra žmonių, kuriems dar reikia pagalbos“, – įsitikinusi p. Griguolaitė.

52795
130817
52791