Dažniausiai žiniasklaidoje cituojami – Mačiulis ir Nausėda

Bankų atstovai 2016 m. išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje, tačiau jų citatų skaičius per praėjusius metus sumažėjo. Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai.
Iš viso bankininkystės atstovai praėjusiais metais šalies žiniasklaidoje buvo cituoti 7.282 kartus kiek mažiau nei užpernai. Mažesnio bankų sferos nuomonių lyderių citavimo tendencija stebima jau trečius metus iš eilės: 2014 m. bankų ekspertai iš viso cituoti buvo 8.236 kartus, rodo rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės Kantar TNS atlikta komunikacijos žiniasklaidoje analizė.
Dvi pirmaujančias pozicijas reputacijos advokatų sąraše užimančių ekonomistų Nerijaus Mačiulio ir Gitano Nausėdos aktyvumas pernai smuktelėjo. Nors Swedbank vyriausiasis ekonomistas p. Mačiulis išlieka dažniausiai viešojoje erdvėje pasisakančiu asmeniu ketvirtus metus iš eilės, jo citatų mažėjo 15%, o SEB banko prezidento patarėjo p. Nausėdos 2%, palyginus su 2015 m., rašoma Kantar TNS pranešime spaudai.
Tęsinys po grafiku
[infogram id="cd3531d6-08e2-4544-8a93-8472f4b69f73" prefix="ir5" format="interactive" title="Rinkodara-Nuomonės lyderiai pagal citatų skaičių 2016 m."]
Prekybininkų laikas
2016 m., palyginus su 2015 m., žiniasklaidoje cituotų atstovų skaičius išaugo 9%. Vertinant pagal sektorius cituotų draudikų skaičius išaugo 32%, mažmeninės prekybos atstovų 48%, o telekomunikacijų sektoriaus sumažėjo 16%.
Praėjusiais metais telekomunikacijų tema buvo mažiau aktuali, o vienas didžiausių įvykių Omnitel ir Teo galutinis susijungimas įvyko jau 2017 m. Tad ekspertinių nuomonių šoktelėjimo šioje sferoje galima bus tikėtis jau šių metų analizėje. Tuo tarpu domėjimasis mažmeninės prekybos sektoriumi pernai buvo susijęs su plačiai žiniasklaidoje nušviestu naujo žaidėjo Lidl prekybos tinklo atėjimu į rinką bei praėjusiais metais įvykusia vadinamąja kalafiorų krize, pranešime cituojamas Linas Spėčius, Kantar TNS Komunikacijos analizės vadovas.
Po bankų sektoriaus viešojoje erdvėje aktyviausiai pernai komunikavo mažmeninės prekybos tinklai. Iš viso suskaičiuotos 2.515 jų citatos žiniasklaidoje. 2016 m. stiprėjo Maxima pozicijos: žiniasklaidoje praėjusiais metais jų pasisakymų buvo 117 citatomis daugiau nei užpernai.
Daugiausiai kilo Iki pozicijos: šio prekybos tinklo nuomonės lyderiai cituoti net 426 pasisakymais daugiau nei 2015 m.
nuotrauka::1left
Iki viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė, pakilusi per penkias pozicijas, atsidūrė pirmoje vietoje tarp mažmeninės prekybos įmonių reputacijos advokatų (621 citata). Toks šuolis susijęs su praėjusių metų pabaigoje paskelbtu Rimi ir Iki susijungimu, kuomet abu tinklai pranešė, kad Rimi perka Iki.
Užpernai neaplenkiama tarp mažmeninės prekybos sektoriaus atstovų pagal matomumą žiniasklaidoje buvusi Maxima komunikacijos vadovė Renata Saulytė liko antra su 422 citatomis (Ji praėjusių metų vasarą paliko Maxima ir rudenį perėjo dirbti į STT).
Tarp aktyviausiai viešojoje erdvėje komunikuojančių įmonių vadovų pernai pirmąją vietą stabiliai užėmė Maxima LT generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris su 223 citatomis (nuo šių metų pradžios p. Valkeris pasitraukė iš pareigų), beveik dvigubai aplenkęs antroje vietoje likusią Swedbank vadovę Dovilę Grigienę (125 citatos). Tiesa, pastaroji į antrąją poziciją per metus šoktelėjo net iš šeštos, savo pasisakymų skaičių padidindama 64 citatomis. Trečioje vietoje liko Tele2 generalinis direktorius Petras Masiulis.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti