2017-08-16 09:00

„Lidl“ reklamos biudžetu lenkia „Maximą“

Lietuvoje prekybos sektoriuje konkurencija yra milžiniška, tad tai atsispindi ir rinkos žaidėjų reklamos išlaidų eilutėse. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvoje prekybos sektoriuje konkurencija yra milžiniška, tad tai atsispindi ir rinkos žaidėjų reklamos išlaidų eilutėse. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dėl kiekvieno kliento krepšelio kovojantys prekybos tinklai augina reklamos rinką: per pirmąjį šių metų pusmetį jie, palyginti su 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu, skyrė 67% daugiau investicijų, o pirkėjo kortelių reklamos matėme net 143% daugiau. Nuošalyje neliko ir prekybos centrai, investavę beveik 30% daugiau į reklamą, rodo „Kantar TNS“ monitoringas.

Labiausiai prie šuolio prisideda pernai birželį pirmąsias parduotuves Lietuvoje atidaręs „Lidl“ ir diktuojantis komunikacijos braižą visiems prekybininkams. Komunikacijos tempo rinkos naujokė nemažina ir šiemet, pavyzdžiui, šį birželį „Lidl“ reklamai skirtas biudžetas (be nuolaidų, gross) beveik du kartus viršijo skiriamą „Maximos“ prekės ženklo.

Atitinkamai per šių metų sausį–birželį „Lidl“ investicijos į reklamą 1,5 karto viršijo „Maximos“ biudžetą, beveik 2 kartus – „Iki“ prekės ženklo (be lojalumo kortelių komunikacijos).

52795
130817
52791