„Lidl“ reklamos biudžetu lenkia „Maximą“

Labiausiai prie šuolio prisideda pernai birželį pirmąsias parduotuves Lietuvoje atidaręs „Lidl“ ir diktuojantis komunikacijos braižą visiems prekybininkams. Komunikacijos tempo rinkos naujokė nemažina ir šiemet, pavyzdžiui, šį birželį „Lidl“ reklamai skirtas biudžetas (be nuolaidų, gross) beveik du kartus viršijo skiriamą „Maximos“ prekės ženklo.
Atitinkamai per šių metų sausį–birželį „Lidl“ investicijos į reklamą 1,5 karto viršijo „Maximos“ biudžetą, beveik 2 kartus – „Iki“ prekės ženklo (be lojalumo kortelių komunikacijos).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai