2017-06-09 10:44

„Vichy“ gėrimai atnaujino prekės veidą

Naujoji linija. Bendrovės nuotr.
Naujoji linija. Bendrovės nuotr.
Gėrimų gamintoja „Švyturys–Utenos alus“ atnaujino negazuotų gaiviųjų gėrimų liniją „Vichy Fresh“ bei sukūrė naują – „Vichy Fresh Bubbles“.

Indrė Urbienė, bendrovės „Švyturys– Utenos alus“ vandens ir ne alaus kategorijos produktų vadovė, teigia, kad atsinaujinimą paskatino pokyčiai rinkoje.

„Įvertinus nuolat kintančią vandens ir gaiviųjų gėrimų konkurencinę aplinką, senoji pakuotės išvaizda „nebekalbėjo“ su šiuolaikiniu vartotoju. Be to, pakuotės iki šiol ne visai tiksliai komunikavo ir produkto savybes. „Vichy Fresh“ – gaivieji gėrimai be dirbtinių dažiklių ir aromatų, kurių pagrindas vanduo, šiek tiek paskanintas įvairiais skoniais. Įgyvendindami atnaujinimą su partneriais dizaino agentūra „Etiquette“, kėlėme tikslą pakuotės pagalba komunikuoti vartotojui produkto išskirtinumą, jog tai – būtent vandens pagrindu sukurtas gaivusis gėrimas“, – teigia p. Urbienė.

Ji pabrėžia, kad vartotojai vis labiau ieško draugiškesnių gaiviųjų gėrimų alternatyvų – mažiau cukraus, be dirbtinių priedų.

„Viliamės, kad naujosios pakuotės aiškiau vartotojui komunikuos, jog mūsų gaminiai draugiškesnė alternatyva atsigaivinti nei daugelis gausiai cukruotų gaiviųjų gėrimų, esančių rinkoje“, – pabrėžia p. Urbienė.

Valerija Žilėnienė, pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Etiquette“ partnerė, dizaino strategė, teigia, kad pagrindinis iššūkis buvo parodyti „Vichy Fresh“ produktų išskirtinumą.

„Pagal savo sudėtį šie produktai savo segmente beveik neturi konkurentų, tačiau ankstesnis dizainas to neatskleidė. Prie iššūkio prisidėjo ir tai, kad gamintojas įvedinėjo ir naują gazuotų gėrimų liniją. Kūrėme ir jos pavadinimą bei dizainą. Taip gimė „Vichy Fresh Bubbles“, – kalba p. Žilėnienė.

Valerija Žilėnienė, pakuotės dizaino ir ženklodaros agentūros „Etiquette“ partnerė, dizaino strategė. Bendrovės nuotr.

Ankstesni „Vichy Fresh“ gėrimai buvo išpilstyti į skirtingų spalvų butelius su ryškiais kamšteliais. Etiketės buvo itin margos, spalvingos.

„Tai kėlė klaidingas asociacijas su saldesniais gazuotais gėrimais, tad palikome tik du butelių atspalvius, o kamštukus suvienodinome, sukurdami vientisumą su „Vichy“ bei „Fresh“ logotipais. Sukūrėme prekės ženklo vientisumą abiejose linijose“, – kalba p. Žilėnienė.

52795
130817
52791