2017-04-26 06:00

Urbonavičius: vartotojo elgsenos džiazas, verslas ir demografinė duobė

Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Urbonavičius, rinkos tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ verslo plėtros vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvoje kelią skinasi naujokė „Baltmi Baltic Market Insights“, atnešanti naujas tyrimų metodikas, kurios, teigia steigėjai, ne konkuruoja su rinkos senbuviais, o juos papildo. Kartu naujoji rinkos dalyvė pritraukė ir gerai žinomus šio sektoriaus vardus: bendrovei vadovauja Inga Blažienė, anksčiau buvusi prie tyrimų bendrovės „Rait“ vairo, o „Baltmi“ verslo plėtrai pradėjo vadovauti Artūras Urbonavičius, ilgametis „Nielsen“ vadovas ir prekybos analitikos vadovas Rytų Europai.
Esate tyrimų rinkos vilkas, tad pasitraukimas iš „Nielsen“ rinkai buvo kiek netikėtas. Kokios priežastys tai lėmė?

Man pasitraukimas iš „Nielsen“ nebuvo jau toks netikėtas. Išdirbus vienoje įmonėje daugiau nei 20 m., natūralu, kad norisi naujų galimybių ir iššūkių. Šioje organizacijoje teko dirbti įvairiose srityse – kurti pirmąją imtį, vadovauti operaciniams procesams, įmonės padaliniams ne tik Baltijos šalyse, bet ir Baltarusijoje bei Ukrainoje, pastaruosius kelerius metus – Rytų Europos regione plėtoti prekybos analitikos sprendinius. Nebuvo lengva išeiti iš „Nielsen“, nes šią didžiausią tyrimų įmonę Baltijos šalyse su savo komanda kūrėme nuo nulio, todėl į ją turbūt dar kurį laiką žiūrėsiu kaip į savo pirmagimį – su meile ir rūpesčiu.

52795
130817
52791