Urbonavičius: vartotojo elgsenos džiazas, verslas ir demografinė duobė

Man pasitraukimas iš „Nielsen“ nebuvo jau toks netikėtas. Išdirbus vienoje įmonėje daugiau nei 20 m., natūralu, kad norisi naujų galimybių ir iššūkių. Šioje organizacijoje teko dirbti įvairiose srityse – kurti pirmąją imtį, vadovauti operaciniams procesams, įmonės padaliniams ne tik Baltijos šalyse, bet ir Baltarusijoje bei Ukrainoje, pastaruosius kelerius metus – Rytų Europos regione plėtoti prekybos analitikos sprendinius. Nebuvo lengva išeiti iš „Nielsen“, nes šią didžiausią tyrimų įmonę Baltijos šalyse su savo komanda kūrėme nuo nulio, todėl į ją turbūt dar kurį laiką žiūrėsiu kaip į savo pirmagimį – su meile ir rūpesčiu.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai