Alkoholio reklama: išnykę milijonai ir mistinė parama

Šiuo metu Lietuvoje alkoholio reklama draudžiama televizijos ir radijo programose nuo 6 val. ryto iki 23 val., taip pat ribojama reklama periodinių leidinių pirmuosiuose puslapiuose, visiškai draudžiama išorinė lauko alkoholio reklama, išskyrus alaus, alaus mišinių su nealkoholiniais gėrimais bei natūralios fermentacijos vyno ir sidro reklama. Tuo tarpu internete netaikomi jokie apribojimai šiai reklamai.
Savo ruožtu, alkoholio reklamos investicijos su kaskart įvedamais naujais draudimais yra gerokai sumenkusios. Kaip skaičiuoja tyrimų bendrovė „Kantar TNS“, jei 2008 m. alkoholis sudarė 24,16% visų reklamos išlaidų, tai 2009 m. – jau tik 2,5%, 2015 m. – 2,4%. Praėjusiais metais ši dalis dar labiau sumenko – alkoholio reklama tesudarė 1,88% viso reklamos pyrago.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai