„Maximos“ atvejis: tarp klaidinančios reklamos ir kainų palyginimo

Vertinant, ar skelbiama reklama yra teisėta, privalu įvertinti, ar ji yra objektyvi ir nešališka bei nėra klaidininanti. Šiuo klausimu svarbus aspektas yra esminės informacijos atskleidimas. Nesvarbu, kad reklamoje skelbiami faktai yra tiesa, pavyzdžiui, užfiksuotos to paties prekės ženklo sviesto kainos vienoje ar kitoje parduotuvėje yra tikslios. Tačiau imantis palyginamosios reklamos, vartotojui būtina atskleisti visą esminę informaciją, susijusią su kainų palyginimu.
TAIP PAT SKAITYKITE:Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai