2017-03-30 14:39

„Maximos“ atvejis: tarp klaidinančios reklamos ir kainų palyginimo

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kainų palyginimus reklamose matome kasdien – patrauklus pasiūlymas skatina vartotojus pirkti daugiau. Kartu kainų lyginimas reklamoje – viena dažnesnių verslo daromų klaidų.

Vertinant, ar skelbiama reklama yra teisėta, privalu įvertinti, ar ji yra objektyvi ir nešališka bei nėra klaidininanti. Šiuo klausimu svarbus aspektas yra esminės informacijos atskleidimas. Nesvarbu, kad reklamoje skelbiami faktai yra tiesa, pavyzdžiui, užfiksuotos to paties prekės ženklo sviesto kainos vienoje ar kitoje parduotuvėje yra tikslios. Tačiau imantis palyginamosios reklamos, vartotojui būtina atskleisti visą esminę informaciją, susijusią su kainų palyginimu.

TAIP PAT SKAITYKITE:
52795
130817
52791