2017-03-05 15:09

Prasmingiausi lietuviški prekės ženklai: svarbūs aspektai

Prasmingiausio prekės ženklo laurai ir pasaulyje, ir Lietuvoje naujausiame tyrime teko „Google“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prasmingiausio prekės ženklo laurai ir pasaulyje, ir Lietuvoje naujausiame tyrime teko „Google“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žmonėms nerūpėtų, jei trys prekės ženklai iš keturių išnyktų, rodo tarptautinė Prasmingų prekės ženklų studija. Savo ruožtu, kuo prasmingesnis prekės ženklas, tuo daugiau žmonių sutiktų už jį mokėti daugiau.

Prasmingiausi lietuviški prekės ženklai: „Camelia“, LNK ir „Senukai“. Pasaulinę prasmingų ženklų indekso (angl. Meaningful Brands index) studiją „Havas Media Group“ atlieka aštuntus metus, ir tai yra vienas didžiausių tokio pobūdžio pasaulinių tyrimų. Atliekant šiemetį tyrimą buvo apklausta daugiau nei 300.000 vartotojų, Baltijos šalyse – 7.500 respondentų, buvo analizuojama per 1.500 pasaulinių prekės ženklų 33 skirtingose šalyse.

Per aštuonerius metus padėtis nepasikeitė – 74% apklaustų pasaulio vartotojų tikino, kad nepasigestų kasdien naudojamų savo prekės ženklų. Toks pats šis rodiklis fiksuojamas ir Lietuvoje. Analizuojant prekės ženklus klausiama, ar vartotojai žino tą prekės ženklą, ir jei taip, ar jiems rūpėtų, jei jis dingtų iš akiračio.

52795
130817
52791