E. komercijos paradoksai: žaidimo taisyklės ir verslo modeliai keičiasi

Vis dėlto, kai kalbame apie e. komerciją, praleisti technologijų pažangos neišeina. Juolab kad rinkos paradoksai paliečia ne tik e. parduotuvių savininkus ir jų klientus, bet ir technologijų kūrėjus.
Sausį Tailande įvyko „NFQ Summit 2024“, įmonės „NFQ Technologies“ penktus metus Azijoje organizuojamas renginys, sukviečiantis būrį e. komercijos verslų vadovų ir srities žinovų iš DACH šalių (valstybių, kuriose pagrindinė kalba yra vokiečių). Čia vyko ir konferencija guviu pavadinimu „Tech Rocks Asia“, kurioje pranešimus skaitė 25 verslo ir technologijų specialistai. Vienas jų, Thomas Lohneris, vokiečių technologijų įmonės „ScaleCommerce“ įkūrėjas, kalbėjo tema „2024-ieji – „inovuok arba užsidaryk“ metai. Ar jūs pasiruošę?“ („2024 will be the year of ‘innovate or die’ - are you prepared?“). Auditorijoje sėdint kai kurių jo minimų kompanijų atstovams, Th. Lohneris teigė: e. parduotuvių platformos keičia žaidimo taisykles, ir tas parduotuves kuriantiems ar tobulinantiems technologijų partneriams gali tekti kardinaliai permąstyti savo verslo modelį. Nepaisant jo lengvo tono ir konferencijos pabaigai tinkamo humoro (mano galva, būtinas ingredientas kalbant šiomis temomis), daugelis klausytojų išsinešė šiokių tokių egzistencinių klausimų – na, panašiai kaip po pranešimų apie klimato kaitą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai