2018-12-22 19:00

Turizmo sektoriaus apžvalga: tarp euforijos ir pilkų debesų

UAB „Lithuanian Tours“ generalinis direktorius Kęstutis Ambrozaitis: „2018 m. didžiausias iššūkis buvo apgyvendinti visus turistus, norinčius aplankyti Lietuvą sezono metu, o 2019 m. didžiausias iššūkis bus auginti turistų srautus ne sezono metu.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
UAB „Lithuanian Tours“ generalinis direktorius Kęstutis Ambrozaitis: „2018 m. didžiausias iššūkis buvo apgyvendinti visus turistus, norinčius aplankyti Lietuvą sezono metu, o 2019 m. didžiausias iššūkis bus auginti turistų srautus ne sezono metu.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2018-ieji turizmo sektoriuje įsimins ne tik pasaulio dėmesį atkreipusia „Vilniaus – Europos G taško“ reklama, bet ir tuo, kad tai buvo dar vieni gana spartaus turistų skaičiaus augimo metai. Tiesa, į 2019-uosius žvelgiama su lengvu nerimu, nes tarptautiniai ekspertai prognozuoja, kad turizmo augimas Europoje gali sulėtėti.

Rengiant šį straipsnį statistikai buvo suskaičiavę tik pirmojo 2018 m. pusmečio turistų srautus, tačiau iš jų jau matyti, kad itin drastiškų pokyčių atvykstamojo turizmo sferoje 2018-aisiais neįvyko.

Itin populiaria turistine šalimi, kurią norėtų aplankyti kiekvienas, Lietuva netapo, bet ir tikslo prilygti žymiausioms turistinėms kryptims neturime. Daugeliui pasaulyje mūsų kraštas ir toliau lieka „terra incognita“ – nežinoma žemė, užsienyje vis dar esame žinomi mažiau nei mūsų pagrindinės konkurentės Latvija ar Estija.

52795
130817
52791