2018-10-28 18:37

Kaip rasti įmonės misiją

Misijos galią kasdien įrodinėja tokios bendrovės kaip „Apple“. „Reuters“ nuotr.
Misijos galią kasdien įrodinėja tokios bendrovės kaip „Apple“. „Reuters“ nuotr.
„Mačiau jį žiauriai besikankinantį, visomis jėgomis įkniubusį į milžinišką akmenį. Įtempęs kojas ir rankas, jis ritino akmenį į kalną. Bet vos priartėjęs prie viršūnės, prarasdavo pusiausvyrą, ir akmuo nudundėdavo žemyn. Išpiltas prakaito, panardinęs galvą dulkėse, jis darbą pradėdavo iš naujo.“

Sizifo istorija nebūtų pasiekusi mūsų laikų, jei bent kartą gyvenime nebūtume patys pajutę, koks sunkus tampa darbas be tikslo. Ar jums yra taip buvę? O jūsų darbuotojams?

Palyginti su šių dienų sizifais, kurie sėdi įkniubę į savuosius akmenis biure, Homero Sizifas turi privilegijų. Jo veiklos niekas neprižiūri, jam nereikia vienu metu atlikti skirtingų darbų ir jis tikrai gali būti ramus, kad nebus atleistas iš darbo. Šių dienų sizifai irgi turi privilegijų. Darbdavys, išgirdęs apie employer branding (darbdavio ženklodarą), biuro virtuvėje skuba palikti nemokamų bananų, o poilsio erdvėje pastato futbolo stalą. Efektas? Vakare po darbų šių dienų sizifai jaučiasi taip pat kaip ir Homero originalas, žvelgiantis į apačion besiritantį akmenį: ryt viskas iš naujo...

52795
130817
52791