2018-06-10 19:02

Verslo valdymas: kai laikas bėga, o tikslai neartėja

Žmonės dažnai tiesiog atvirai ignoruoja jiems pateikiamą statistinę informaciją. AP nuotr.
Žmonės dažnai tiesiog atvirai ignoruoja jiems pateikiamą statistinę informaciją. AP nuotr.
Neseniai lankiausi pas vieną buvusį klientą, su kurio vadovaujama įmone prieš penkerius metus teko darbuotis. Nors nuo to laiko bendrovėje pasikeitė dalis vadovų, nuolatinio tobulėjimo kultūra išliko.

Gamybos planavimo, valdymo ir tobulinimo procesai veikia taip, tarsi būtų įdiegti visai neseniai (t. y. be iškraipymų). Taip pat dirba vidinė tobulinimo komanda. Bendrovės pardavimai auga, pelningumas gerėja. Todėl buvo galima pamanyti, kad klientas į svečius pasikvietė norėdamas pasigirti savo pasiekimais.

Vis dėlto ilgametė konsultavimo patirtis rodo, jog konsultantus, kaip ir gydytojus, žmonės kviečiasi ne tada, kai yra įsitikinę, kad „viskas gerai“. Šis kvietimas irgi netapo išimtimi. Kai po ekskursijos gamybos skyriuje gurkšnojome kavą posėdžių salėje, klientas galiausiai įvardijo susitikimo priežastį. Jo nuomone, įmonė „praranda momentą“, t. y. lėtėja augimo tempas ir ryškėja atotrūkis tarp iškeltų tikslų ir pasiektų rezultatų.

52795
130817
52791